    From: Michał Gut <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Awaria nowej drukarki fiskalnej
    Date: Fri, 27 Aug 2010 07:39:36 +0200
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl

    > Gadałem z ich pomocą techniczną, siedzą tam dwie bardzo sympatyczne panie
    > które znają program i wszelkie możliwe problemy z nim "od podszewki".

    nie ujmując nic a nic paniom, to w serwisie producenta urzadzen fiskalnych
    siedza 2 panie?
    znaczy ze nie dobiles sie do serwisu tylko wlasnie do pomocy technicznej.

    > To będzie płatne? Jutro zadzwonię i spytam co i jak dokładnie.

    naturalnie
    to normalna usluga za ktora sie placi serwisantowi. serwisanci oprogramoani
    poszczegolnych producentow to takie firmy jak ja mz czy darek. nie ma to
    zwiazku z gwarancja w zadnym wypadku

    > Spróbuję. Dzięki za dobre rady dla Ciebie i MZ :)

    daj znac czy pomoglo bo az sam sie zaciekawilem:) znam tylko jedno
    urzadzenie ktoremu musialem wylaczyc bufor bo glupialo ale to z kasami
    fiskalnymi nic wspolnego nie mialo:)