  • 11. Data: 2010-08-25 11:28:55
    Temat: Re: Awaria nowej drukarki fiskalnej
    Od: <s...@a...pl>

    > Jeśli mówisz o wymianie towaru na nowy, to niestety w przypadku urządzeń
    > fiskalnych to tak nie działa.

    Nie zauważyłem, by w KC było wyłączenie urządzeń fiskalnych. Możesz wskazać, bo
    mam wrazenei że tworzysz urban legend. Zaraz odezwą się np. głosy, że skoro
    zrobili meble na wymiar, to ich reklamować z tytułu rękojmi i ich wymiany na
    nowe żądać nie można.

  • 12. Data: 2010-08-25 11:30:52
    Od: <s...@a...pl>

    > faktycznie trwa to około 3 tygodni. I faktycznie przez ten czas zgodnie
    > z ustawą nie możesz prowadzić sprzedaży detalicznej (w punkcie gdzie
    > masz zainstalowaną tą drukarkę jeśli nie ma drugiej). Natomiast
    > kupowanie kolejnego g ... za 2k możesz sobie odpuścić. Dobra drukarka
    > kosztuje w granicach 2,8k netto i zdziwisz się może, ale są to produkty
    > głównie polskiej myśli technicznej. W przeciwieństwie do np. włoskich są
    > bardzo trwałe.

    Polecam posnet thermal. Od lat używam, jest nie do zajeżdzenia :) A jako
    zapasową na czarną godzinę zawsze można kupić tanią kasę fiskalną.

  • 13. Data: 2010-08-25 11:36:11
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-08-25 13:28, s...@a...pl pisze:

> [...]
    > głosy, że skoro zrobili meble na wymiar, to ich reklamować z tytułu
    > rękojmi i ich wymiany na nowe żądać nie można.
    Oczywiście że można żądać wymiany, ale wiąże się to nie tylko z fizyczną
    wymiana urządzenia ale również z procedurą odczytu kasy, protokołami i
    ze sporą korespondencją z US.
    Możliwe, że serwis dał ciała, bo nie powinien fiskalizować urządzenia
    które nie działało poprawnie. Bardziej jednak możliwe że autor wątku ma
    program który wiesza urządzenie i po jego stronie leży problem.

    To jak z meblami na wymiar, możesz je reklamować, ale nie dostaniesz od
    ręki paczki z nowym meblem robionym na zamówienie bo trzeba go zrobić.
    Jak kupujesz szafkę z Ikei to (pomijając procedurę reklamacyjną) mogą Ci
    ją wymienić od ręki. Wracając do urządzenia fiskalnego, to nie jest
    komputer który wymieniasz, odtwarzasz dysk z backupu i chwilę później
    już pracujesz dalej.

    --
    MZ

  • 14. Data: 2010-08-25 11:48:17
    Od: "Dariusz Domagała" <biuro@NOSPAM_innersoft.pl>

    > kojarze ze ktoryś z producentow innova moze novitus mial jakas deukarke
    > ponizej 2kpln.

    Novitus Vento - 1990,-
    Ale z tym nie ma problemów

    Darek

  • 15. Data: 2010-08-25 11:49:10
    Od: "Dariusz Domagała" <biuro@NOSPAM_innersoft.pl>

    Użytkownik "Grzes" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > To ja się podepnę - jaką kasę fiskalną do prostej przedaży z liczbą około
    > 20-30 paragonów dziennie mógłbyś polecić ?
    > Chodzi o jaką małą podręczną, ale solidną.

    Novitus Vento

    Darek

  • 16. Data: 2010-08-25 11:52:55
    Od: "Dariusz Domagała" <biuro@NOSPAM_innersoft.pl>

    Tfu, był wątek o drukarce i z rozpędu dalej to pociągnąłem :)

    Oczywiście Vento to drukarka fiskalna.

    Darek

  • 17. Data: 2010-08-25 11:55:29
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-08-25 13:49, Dariusz Domagała pisze:

    > Novitus Vento

    Heheheh. I oto mamy przykład jak nie kupować urządzenia fiskalnego.
    Kolega zapytał o KASĘ fiskalną, ale podał za mało informacji żeby pomóc
    mu wybrać optymalne urządzenie cena/możliwości. Ty bez wnikania w
    szczegóły jego potrzeb zaproponowałeś mu DRUKARKĘ fiskalną która mu się
    na 99,9% nie sprawdzi, choćby dlatego że nie pisze nic o posiadaniu tam
    komputera z programem sprzedażowym. Dla 20-30 paragonów dziennie
    kupowanie drukarki fiskalnej + kompa + softu się zwyczajnie nie opłaca.
    Przyznaj się, jesteś serwisantem Novitusa ?:>

    --
    MZ

  • 18. Data: 2010-08-25 12:07:57
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-08-25 13:30, s...@a...pl pisze:

    > Polecam posnet thermal. Od lat używam, jest nie do zajeżdzenia :) A jako
    > zapasową na czarną godzinę zawsze można kupić tanią kasę fiskalną.
    To są "fatalne" drukarki z punktu widzenia serwisu, bo zupełnie się na
    nich nie da zarobić w trakcie eksploatacji. Jeśli użytkownik przeczyta i
    zrozumie instrukcję obsługi, nie kupuje papieru klasy toaletowy i umie
    właściwie używać nożyczek (do wyrównania rolki a nie do dopychania jej w
    drukarce) to serwis się sprowadza do przeglądów ustawowych co 2 lata i
    odczytu jak się skończy miejsce w module :) Również polecam.

    --
    MZ

  • 19. Data: 2010-08-25 12:11:36
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > To ja się podepnę - jaką kasę fiskalną do prostej przedaży z liczbą około
    > 20-30 paragonów dziennie mógłbyś polecić ?
    > Chodzi o jaką małą podręczną, ale solidną.

    prosta sprzedaz to pewnie malo towarow bez kompa itd..
    moge ci polecic tylko te z oferty elzabu (bo na tych sie znam):
    Elzab Jota.
    najpopularniejsza, najlepsza do malej sprzedaży i wygdna. Jest jeszcze
    tansza elzab mini ale ona ma dupna klawiature (taka jak inne tanie kasy).
    Jesli klawiatura foliowa cie nie przeraza to jest tania i nadaje sie
    doskonale 1090 netto. Jota kosztuje 1390 netto ale wiekszosc klientow(moich)
    wybiera wlasnie jote (i to wlasnie z powodu swietnej klawiaturki).

    Jeśli ma być pprzenośna - mini + zewnętrzny akumulator.

    wyżej nie ma co brać. Alfa, Delta, Eco to duże kasy fiskalne do sklepow typu
    spozywczak, aczkolwiek jota tez sie w takich potrafi sprawdzic.

    sir

  • 20. Data: 2010-08-25 12:12:22
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Przyznaj się, jesteś serwisantem Novitusa ?:>

    to napewno;)
    ale z drukarka to sie pewnie zwyczajnie zagalopowal:)
    sir:)))))