eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAwaria laptopa - gwarancja › Awaria laptopa - gwarancja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.internetia.
    pl!opal.futuro.pl!news.task.gda.pl!news.mm.pl!not-for-mail
    From: "CRAY" <c...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Awaria laptopa - gwarancja
    Date: Tue, 4 Sep 2007 23:41:09 +0200
    Organization: Multimedia Polska S.A.
    Lines: 14
    Message-ID: <fbkjhd$25e4$1@news.mm.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-81-190-47-82.lodz.mm.pl
    X-Trace: news.mm.pl 1188942189 71108 81.190.47.82 (4 Sep 2007 21:43:09 GMT)
    X-Complaints-To: a...@m...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 4 Sep 2007 21:43:09 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3138
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:484564
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,



    Ponad rok temu zakupiłem na firmę laptopa firmy Acer który dziś przestał
    działać, porostu się nie włącza. W dokumentach jest napisane ze gwarancja
    trwa 12 m-cy. Czy można jednak reklamować sprzęt ze względu na niezgodność
    towaru z umowa? Czy zasady gwarancji itp są takie same przy sprzedaży osobą
    fizycznym i firmą (na fakturę vat)?


    Pozdrawiam


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1