  • 1. Data: 2008-12-29 23:33:38
    Temat: Awaria Cyfrowego Polsatu
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    W nocy z soboty na niedzielę, w czasie aktualizacji oprogramowania
    popełniono błąd który pozbawił dostępu do telewizji ponad 100 tys.
    posiadaczy dekodera mini Cyfrowego Polsatu. Usterkę można usunąć
    samodzielnie od ok. godz 12 w poniedziałek. Na stronie CP brak
    informacji o tym sposobie likwidacji awarii. Awaria uniemożliwiła odbiór
    wszystkich programów, także tych niekodowanych. Dekodery mini są
    własnością ich właścicieli.

    Czy wgranie wadliwego softu, który uniemożliwił działanie prywatnych
    urządzeń na prawie 40 godzin nosi znamiona czynu zagrożonego karą z
    Art. 268a?
    § 1. Kto nie będąc do tego uprawnionym, niszczy, uszkadza, usuwa,
    zmienia lub utrudnia dostęp do danych informatycznych albo w istotnym
    stopniu zakłóca lub uniemożliwia automatyczne przetwarzanie, gromadzenie
    lub przekazywanie takich danych, podlega karze pozbawienia wolności do
    lat 3.

  • 2. Data: 2008-12-29 23:40:43
    Temat: Re: Awaria Cyfrowego Polsatu
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

    > Czy wgranie wadliwego softu, który uniemożliwił działanie prywatnych
    > urządzeń na prawie 40 godzin nosi znamiona czynu zagrożonego karą z
    > Art. 268a?

    moze dojdzie do tego jeszcze jakies samobojstwo albo zabojstwo zony przez
    rozzalonego kibica?

  • 3. Data: 2008-12-30 06:49:00
    Od: futszaK <f...@g...com>

    JanKo wrote:

    > § 1. Kto nie będąc do tego uprawnionym,

    przecież był do tego uprawniony. ot awaria jakich wiele, jak się nie
    podoba to zmień platforme, albo skorzystaj z kablówki

  • 4. Data: 2008-12-30 08:33:34
    Od: pete <d...@o...pl>

    chłopie, bił Cię ktoś w dzieciństwie?
    jak Cię nerwi CP - rozwiąż umowę i już.

  • 5. Data: 2008-12-30 11:18:13
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

    >W nocy z soboty na niedzielę, w czasie aktualizacji oprogramowania
    > popełniono błąd który pozbawił dostępu do telewizji ponad 100 tys.
    > posiadaczy dekodera mini Cyfrowego Polsatu.

    Cyt za laki.dvhk.pl
    "Sprzedano ponad 50 tys. egz.," chodzi o tunery mini.

  • 6. Data: 2008-12-30 13:20:15
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent futszaK nadaje:

    > przecież był do tego uprawniony. ot awaria jakich wiele, jak się nie
    > podoba to zmień platforme, albo skorzystaj z kablówki

    No właśnie nie za bardzo. Gdyby ktoś przesłał na komputery twojej sieci
    program który je odłączy od internetu na dowolnie długo, w/g widzimisię
    przesyłającego - na początek 2 dni, uznałbyś to za zwykłą awarię i
    polecił klientom przeniesienie się do kablówki?

  • 7. Data: 2008-12-30 13:20:29
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Baczek nadaje:

    > Cyt za laki.dvhk.pl
    > "Sprzedano ponad 50 tys. egz.," chodzi o tunery mini.

    "Zaskakująco dobrze idzie sprzedaż dekoderów z własnej fabryki - w 3
    kwartale to było 59 tys. sztuk - 40% ogólnej sprzedaży (dotyczy dekodera
    Mini)."
    Do tego doszło 42 tys. sprzedane w 4 kwartale oraz te sprzedane
    wcześniej.

    "Liczba abonentów pakietu Familijnego na koniec września 2008 to
    2.066.387 (+36,8%), a Mini - 336.137 (+81,4%). W przeciągu roku przybyło
    556 tys. abonentów oferty Familijnej i Relax Mix oraz 151 tys. klientów,
    którzy wybrali najmniejszą dostępną opcję - Mini."

    http://satkurier.pl/news/43983/zyski-cyfrowego-polsa
    tu-za-iii-kwartal-2008.html

  • 8. Data: 2008-12-30 13:21:17
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent pete nadaje:

    > chłopie, bił Cię ktoś w dzieciństwie?
    > jak Cię nerwi CP - rozwiąż umowę i już.

    Mnie CP nie nerwi. Ja jestem spokojny,
    To ty reagujesz jakoś tak gwałtownie ;-)

  • 9. Data: 2008-12-31 07:43:49
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    JanKo napisał(a):

    > Dekodery mini są
    > własnością ich właścicieli.

    A jak w Umowie jest opisana sprawa takich aktualizacji? No i
    najwazniejsze - aktualizowany jest soft dekodera czy tez karty
    wlozonej do takiego dekodera? Kto jest wlascicielem karty?

    j.

    --
    Orle pióra, kaczy chód,
    i Cesarza zwalą z nóg.

  • 10. Data: 2008-12-31 08:16:44
    Od: futszaK <f...@g...com>

    JanKo wrote:

> [...]
    > przesyłającego - na początek 2 dni, uznałbyś to za zwykłą awarię i
    > polecił klientom przeniesienie się do kablówki?

    czyją własnością jest OPROGRAMOWANIE uruchomione na tunerze cyfrowego
    pol$atu ?