  • 1. Data: 2002-10-25 11:44:58
    Temat: Art 310 $ 2 KK a Wojsko
    Od: "Bezy" <b...@b...pl>

    Czy jest tu jakiś prawnik lub mądra głowa która mi odpowie na pytani:
    Mażę od dzieciaka zostać zawodowym żołnieżem, ale niestety się potknełem
    tzn jestem skazany wyrokiem sądu o art 310 $ 2 KK, i tu jest moje pytanie
    czy kiedy kolwiek jeszcze w przyszłości będe mógł służyć w wojsku (obecnie
    jestem w trakcie wyroku tzn 1 rok w zawieszeniu na 4)

    ----------------
    Z góry dziękuje za odpowiedz
    Bezy

  • 2. Data: 2002-10-25 13:07:36
    Temat: Re: Art 310 $ 2 KK a Wojsko
    Od: "Legislator" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > czy kiedy kolwiek jeszcze w przyszłości będe mógł służyć w wojsku (obecnie
    > jestem w trakcie wyroku tzn 1 rok w zawieszeniu na 4)

    Czesc!

    Jezeli rzeczywiscie nie przyjmuja takich z wyrokiem na karku

    to musisz jeszcze doczekac do konca okresu proby (czyli jeszcze 3 lata)

    i potem jeszcze 6 miesiecy i wtedy skazanie zostanie zatarte. Bedziesz

    od tej chwilii zawsze mogl mowic, ze nigdy nie byles karany.

    No to chyba musisz jeszcze poczekac na realizacje marzen.

    Pozdrawiam. Konrad G.