  • 1. Data: 2002-10-25 11:52:52
    Temat: ochrona w supermarketach
    Od: Tomasz Laczkowski <t...@d...pl>

    Dzien dobry!

    Kiedy wchodzee do supermarketu ochrona kaze zostawiac mi plecak
    w specjalnie wydzielonym pomieszczeniu. Strasznie mnie to denerwuje, tym
    bardziej ze robiee tam zakupy codziennie od bardzo dlugiego czasu.
    Mam takie pytanie: Czy istnieje jakas podstawa prawna, ktora pozwala
    na takie "obchodzenie siee" z klientem?
    Czy jestem zobligowany do zostawienia plecaka?
    A co siee stanie jesli moj plecak np. zginie? Czy sklepy saa
    ubezpieczone na taki wypadek?

    Pozdrowienia TL

  • 2. Data: 2002-10-25 13:32:45
    Temat: Re: ochrona w supermarketach
    Od: "Gacek" <G...@n...wiecej.spamu.interia.pl>

    "Tomasz Laczkowski" <t...@d...pl> wrote in message
> [...]
    > Czy jestem zobligowany do zostawienia plecaka?
    > A co siee stanie jesli moj plecak np. zginie? Czy sklepy saa
    Z tego co pamietam byl niedawno taki watek ---- baaaaaaaaaardzo dlugi.
    Zerknij do archwium.

    Pozdrawiam,
    G.

  • 3. Data: 2002-10-25 13:51:43
    Od: "JarekT" <t...@p...onet.pl>

    Witam

> [...]
    > bardziej ze robiee tam zakupy codziennie od bardzo dlugiego czasu.
    > Mam takie pytanie: Czy istnieje jakas podstawa prawna, ktora pozwala
    W supermarkecie - nie

    > Czy jestem zobligowany do zostawienia plecaka?
    Nie. Zaslanianie sie "wewnetrznymi przepisami" jest to bez znaczenia, gdyz zadne
    wewnetrzne przepisy nie moga byc sprzeczne ze skodyfikowanym prawem
    obowiazujacym w danym kraju.
    Jak sie bardzo wnerwisz, to lap za komóre i wezwij gliny z prosba o
    interwencje - jestes w koncu napastowany.

    > A co siee stanie jesli moj plecak np. zginie?
    Obawiam sie, ze albo ugoda albo proces.

    >Czy sklepy saa ubezpieczone na taki wypadek?
    Tego nie wiem.

    Pozdrawiam
    JarekT

  • 4. Data: 2002-10-26 17:50:51
    Od: ">>>Sir KrOOlas<<<" <w...@o...pl>

    Użytkownik "JarekT" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > obowiazujacym w danym kraju.
    > Jak sie bardzo wnerwisz, to lap za komóre i wezwij gliny z prosba o
    > interwencje - jestes w koncu napastowany.

    Właśnie to jest wkurzające. Jak mnie następnym razem zatrzymają i karzą
    oddać do przechowalni to dzwonię na gliny !!! thx za podpowiedź ;))

    --
    Sir KrOOlas
    GG: #4417050 http://morfeusz.wwnet.pl http://www.mico.com.pl

  • 5. Data: 2002-10-26 20:06:12
    Od: "Piotr C." <P...@M...com.INVALID>

    Użytkownik ">>>Sir KrOOlas<<<" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Wła?nie to jest wkurzaj?ce. Jak mnie następnym razem zatrzymaj? i karz?
    > oddać do przechowalni to dzwonię na gliny !!! thx za podpowiedĽ ;))

    A potem sie wszyscy dziwią, że policji nie ma tam gdzie trzeba, bo zajmuje
    sie pierdołami.

    Pozatym, nie wydaje mi się, aby właściciel sklepu nie mógł zabronić
    wchodzenia z plecakiem. To jego sklep i może robić co chce - a klient może
    korzystać z jego usług albo nie.

    A jeśli jednak - to jakim prawem Makro Cash nie wpuszcza niektórych w ogóle
    (potrzebna karta)? A robi to chyba jednak w zgodzie z prawem. Podobnie,
    właściciel restauracji może nie wpuścić młodszych niż 21 lat lub np. w
    adidasach i dresie.

    A o tym, jak skutecznie wchodzić z torbą/plecakiem pisałem już. Skuteczne i
    nie wymaga szarpaniny ani policji.

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2002-10-26 23:20:00
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Sat, 26 Oct 2002, Piotr C. wrote:
    [...]
    >+ A jeśli jednak - to jakim prawem Makro Cash nie wpuszcza niektórych w ogóle
    >+ (potrzebna karta)? A robi to chyba jednak w zgodzie z prawem.

    A bo prowadzi sprzedaż hurtową dla podmiotów gospodarczych - czytaj:
    "nie występuje z ofertą konsumencką". Oczywiście to nie znaczy
    że nie wystepuje z ofertami publicznymi, żeby mi się ktoś nie
    przyczepił ;) ani że musi zabraniać kupowania "dla siebie" !

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 7. Data: 2002-10-27 07:28:26
    Od: "JarekT" <t...@p...onet.pl>

    > A potem sie wszyscy dziwią, że policji nie ma tam gdzie trzeba, bo zajmuje
    > sie pierdołami.
    I tak jej najczęściej nie ma. A nagminne lekceważenie prawa nie jest IMO
    pierdołą.

    > Pozatym, nie wydaje mi się, aby właściciel sklepu nie mógł zabronić
    > wchodzenia z plecakiem. To jego sklep i może robić co chce - a klient może
    > korzystać z jego usług albo nie.
    Nieprawda. Sklep detaliczny jest terenem "ogólnodostępnym" i decydując się na
    jego prowadzenie właściciel wie jakim przepisom podlega. Zgodnie z Twoją logiką
    może go przecież nie otwierać.

> [...]
    > (potrzebna karta)? A robi to chyba jednak w zgodzie z prawem. Podobnie,
    > właściciel restauracji może nie wpuścić młodszych niż 21 lat lub np. w
    Bo to nie jest sklep detaliczny, dla ogółu konsumentów.

    > A o tym, jak skutecznie wchodzić z torbą/plecakiem pisałem już. Skuteczne i
    > nie wymaga szarpaniny ani policji.
    Tu nie chodzi o fakt wniesienia plecaka. Tu chodzi o zasadę.

    Pozdrawiam
    JarekT

  • 8. Data: 2002-10-28 07:23:30
    Od: Tomasz Laczkowski <t...@d...pl>

    Piotr C. wrote:

    > A o tym, jak skutecznie wchodzić z torbą/plecakiem pisałem już. Skuteczne i
    > nie wymaga szarpaniny ani policji.

    > pozdrawiam

    Dzien dobry!

    Przejrzalem archiwum grupy, ale cos nie mogee znalezc tego sposobu
    na ochronee - mozna prosic o jakis replay?
    Albo info gdzie to znalezc?

    Pozdrowienia TL