    From: "Studencik" <s...@n...cyberlan.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: UZUPELNIENIE
    Date: Fri, 29 Apr 2005 13:53:20 +0200

    Takie pisemko zanioslem do RKP w moim miescie.

    Zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa oraz wniosek o ściganie

    Informuję o popełnieniu przez firmę xxxxx z xxxxxxxx mieszczącej się w
    xxxxxxxx przy ulicy B.Krzywoustego xxxxx przestępstwa (groźby karalnej -
    art. 190 § 1 k.k.) i na podstawie
    art. 303 k.p.k. wnoszę o wszczęcie i przeprowadzenie postępowania w
    niniejszej sprawie.
    Jednocześnie, zgodnie z art. 12 § 1 k.p.k. i 190 § 2 k.k., wnoszę o ściganie
    osób posługujących
    się imionami Daniel oraz Przemek o w/w przestępstwo jakiego dopuścili się
    oni na moją szkodę.

    Uzasadnienie

    W dniu 24 listopada 2004 roku zadzwoniłem do Pana Michała xxxxx, właściciela
    firmy xxxxx
    z prośbą o okazanie się dokumentami pozwalającymi na transmitowanie danych w
    częstotliwości
    2,4 GHz oraz certyfikatów na sprzęt radiowy służący do w/w transmisji. Pan
    xxxxxx odmówił mi okazania w/w dokumentów. Po kilku minutach zadzwoniła do
    mnie nieznana mi osoba posługująca się nr telefonu 0-xxxx-82-10-10 grożąc mi
    pobiciem. Prawdopodobnie była to osoba posługująca się imieniem Daniel lub
    Przemek. Zapis tej rozmowy dołączam na płycie CD do niniejszego
    zawiadomienia. Związek tych osób z firmą xxxx potwierdzam ulotką reklamową
    w/w firmy, załączonej do niniejszego pisma.
    Wobec powyższego wnoszę o ściganie Pana Michała xxxxx, Przemka i Daniela za
    groźby jakie kierowali pod moim adresem i proszę o przeprowadzenie w
    niniejszej sprawie postępowania karnego.
    Jednocześnie działając na mocy art. 315 § 2 żądam informowania mojej osoby o
    wszystkich czynnościach dochodzenia w terminie pozwalającym na przybycie i
    uczestniczenie w w/w.
    Z poważaniem

    Załączniki:
    Ulotka reklamowa firmy xxxxx