  • 51. Data: 2010-01-20 14:22:09
    Temat: Re: Arogancja BSA
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Wojciech Bancer napisal:
    > Niektórzy to muszą używać IE w celu dostarczenia poprawnego softu,
    > a nie dla zabawy "bo chcę IE" :-P

    Fakt. Do repozytorium MSDN nie podlaczysz sie bez IE.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 52. Data: 2010-01-20 14:49:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek_P pisze:

    > Fakt. Do repozytorium MSDN nie podlaczysz sie bez IE.

    Nawet jak przeglądarka sfałszuje swoją tożsamość, hmm?

  • 53. Data: 2010-01-20 18:25:46
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Tak czy inaczej zwracam uwagę, że pisałem o linuxowaniu wszystkiego, co
    > się DA. Jak ktoś używa specjalistycznego oprogramowania chodzącego
    > wyłączne pod jakimś egzotycznym oprogramowaniem czy irytującą wingrozą -
    > trudno. Ale należy redukować problem (i dochody M$) gdzie się tylko da.

    Na razie linuks jest głównym problemem

  • 54. Data: 2010-01-20 19:14:26
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Andrzej Lawa napisal:
    > Nawet jak przeglądarka sfałszuje swoją tożsamość, hmm?

    Tego nie sprawdzalem. Ale tak, prosto z ulicy, nie.
    Najpierw chce weryfikowac passport, czy tez jak to teraz zwa,
    LiveID. Potem wtlacza DownloadManagera, bez ktorego nie sciagniesz.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 55. Data: 2010-01-21 07:41:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    op23 pisze:

    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Na razie linuks jest głównym problemem

    Wiadomość sponsorowana przez Microsoft Corporation ;->

  • 56. Data: 2010-01-21 08:54:10
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Wiadomość sponsorowana przez Microsoft Corporation ;->

    Widzisz gdzieś w mojej wypowiedzi Microsoft ? Chory jesteś ?

  • 57. Data: 2010-01-21 17:54:11
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 20 Jan 2010, Andrzej Lawa wrote:

    > Komputer w firmie w ogólności - przy czym większość firm używa
    > komputerów do spraw typowo biurowych: pisanie pisemek, liczenie
    > w arkuszu, korespondencja itepe.

    I to ostatnie właśnie kładzie nie-MS.
    Parę lat temu, kiedy dwa razy pod rząd wyłożyły mi się
    w dokumencie formaty, makra czy cóś takiego (dawno to
    było), czym prędzej kupiłem Office 2003.
    Firmy nie stać na to, aby "dane klienta nie działały" :]
    (mimo, że tylko pomocnicze i nijak nie związane z jej
    działalnością podstawową).

    > Tak czy inaczej zwracam uwagę, że pisałem o linuxowaniu
    > wszystkiego, co się DA.

    A to co innego :)

    pzdr, Gotfryd

  • 58. Data: 2010-01-22 10:25:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > I to ostatnie właśnie kładzie nie-MS.

    ??

    > Parę lat temu, kiedy dwa razy pod rząd wyłożyły mi się
    > w dokumencie formaty, makra czy cóś takiego (dawno to

    Makrowirusy? ;->

    > było), czym prędzej kupiłem Office 2003.

    A niedługo będziesz musiał kupić Office 2010, bo mikrosyf wprowadzi
    format .docxyz, którego Office 2003 nie rozpozna :-P

    > Firmy nie stać na to, aby "dane klienta nie działały" :]
    > (mimo, że tylko pomocnicze i nijak nie związane z jej
    > działalnością podstawową).

    "U mnie działa".

  • 59. Data: 2010-01-22 10:43:34
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-01-20, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    [...]

    > Twierdzisz, że we wszystkich firmach, gdzie przy komputerach robi się
    > rzeczy biurowe, wszyscy namiętnie tworzą flashowe animacje? Nic
    > dziwnego, że tyle tego gówna na współczesnych stronach WWW ;->

    Nie manipuluj. Nie umiesz udowodnić wartości systemu operacyjnego
    bez takich tanich sztuczek?

    [...]

    > Exploder głównym przestaje być albo już przestał. Pamiętaj, że dużo
    > przeglądarek ma ustawioną fałszywą identyfikację, żeby niektóre głupie
    > strony nie fikały, że wymagają explodera.

    Nie rozumiesz. Klient i ludzie którzy odwiedzają jego strony,
    używają IE. Wpierniczanie takiego ideolo w biznes to bardzo
    zły pomysł.

    [...]

    > A to będzie dodatkowy bodziec dla producentów oprogramowania
    > komercyjnego, żeby wreszcie ruszyć d*.*y i pisać oprogramowanie nie
    > tylko pod "jedynie słuszny" system.

    No to ja używam OSX, a Windows mam podpięty przez Parallers Desktop.
    Dzięki trybom pracy Coherence i Crystal działa to o wiele bardziej
    wiarygodnie niż WINE.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl