  • 11. Data: 2010-01-14 08:58:21
    Temat: Re: Arogancja BSA
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 14 Jan 2010 09:42:15 +0100, olo napisał(a):

    > Zeskanuję na pamiątkę
    > Napisz czy mail z newsów jest poprawny ?

    O, to już Maciej mnie uprzedził.
    Ale ja też proszę, tu masz adres: http://olgierd.bblog.pl/o_mnie.html

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 12. Data: 2010-01-14 09:28:33
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-01-14 09:42, olo wrote:
    > Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)"

    > Zeskanuję na pamiątkę :)
    > Napisz czy mail z newsów jest poprawny ?

    Może być :-) Wprawdzie jest tam trochę silnych filtrów antyspamowych,
    ale generalnie działa

  • 13. Data: 2010-01-14 09:37:40
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Olgierd"

    > Możesz gdzieś to wystawić w sieci (skan) albo posłać do mnie:
    > http://olgierd.bblog.pl/o_mnie.html ? Proszę? ;)

    Poszło na LA.....

    pzdr
    olo

  • 14. Data: 2010-01-14 10:06:49
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 14 Jan 2010 10:37:40 +0100, olo napisał(a):

    > Poszło na LA.....

    Dzięki :) wpadło do spamu ale wywlokłem -- zaczynam czytać.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 15. Data: 2010-01-14 14:01:36
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Thu, 14 Jan 2010 09:06:18 +0100, olo napisał(a):

    > Czy istnieje jakaś prawnie skuteczna droga na wniesienie skargi na takich
    > "spamerów"?

    Jest już dyskusja na pl.soc.prawo i skan wezwania:
    http://olgierd.bblog.pl/wpis,bsa;zawiadomienie;w;spr
    awie;kontroli;legalnosci;softu,39848.html#komentarze

    --
    ===Tomy===

    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 16. Data: 2010-01-14 14:55:28
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    spp wrote:

    > Ale oni nie chcą tego spisu.
    > To jest formularz który niby pomóc firmie uporządkować te sprawy na
    > wypadek kontroli.
    >
    > Ot, taki rodzaj 'akcji promocyjnej'. ;)

    A przecież udział w promocji nie jest obowiązkowy.

  • 17. Data: 2010-01-14 14:56:46
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Thu, 14 Jan 2010 10:06:49 +0000 (UTC),
    Olgierd <n...@n...problem> screamed:

    > Dzięki :) wpadło do spamu ale wywlokłem -- zaczynam czytać.

    Mam nadzieję, że później zaczniesz opisywać :>

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:225B ]
    [ 15:56:24 user up 12317 days, 3:51, 1 user, load average: 0.43, 0.18, 0.99 ]

    "Push to test." <click> "Release to detonate."

  • 18. Data: 2010-01-14 15:16:30
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Cza być na bieżąco, koleżko ;-) http://bit.ly/5lhuGb

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 19. Data: 2010-01-14 15:49:49
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-01-14 15:55, witek pisze:

    > A przecież udział w promocji nie jest obowiązkowy.

    No nie jest.
    Przysłali materiały reklamowe i tyle.
    Ten formularz nie musi być wypełniony - to tylko propozycja jak można
    sobie zewidencjonować posiadane oprogramowanie i nic więcej.
    Nie rozumiem tego szumu - takie listy prawie codziennie ktoś podsyła.
    Lądują w koszu i koniec.

    --
    spp

  • 20. Data: 2010-01-14 18:57:01
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "olo" <o...@o...pl>

    > Dostałem pismo z czerwoną pieczęcią PILNE z nagłówkiem zawiadomienie.
    > Treść zawiadomienia to informacja że w związku z odbywającymi się w całej
    > Polsce kontrolami przesyłają mi formularz ewidencji oprogramowania
    > następnie dwie strony z podstawami prawnymi i wyszczególnienie kto może
    > ponosić odpowiedzialność za naruszanie praw autorskich. Rozumiem że BSA
    > współpracuje z policją ale taki tryb połajanek i sugestia wypełnienia
    > jakiejś ewidencji to IMVHO przegięcie prawie na miarę mistrzowskich
    > dokonań Kruka :( Czy istnieje jakaś prawnie skuteczna droga na wniesienie
> [...]

    Jeśli coś tu można zrobić to wysłać analogiczne sugestie np. o rychłym
    rozwiązaniu BSA z formularzem likwidacyjnym