  • 1. Data: 2002-06-12 00:54:17
    Temat: Arnold Buzdykan
    Od: Jacek Popławski <j...@n...more.hosts>

    Być może niektórzy z was pamiętają tego człowieka z dyskusji na pl.news.admin i
    jego "jesteś u prokuratury". Czy ktoś z was orientuje się na jakie prawo on się
    powoływał i ile miał racji?

    Inaczej: Czy umieszczenie w Usenecie informacji o nazwisku człowieka i jego
    emailu jest legalne?

  • 2. Data: 2002-06-12 01:14:03
    Temat: Re: Arnold Buzdykan
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com>

    Jacek Popławski <j...@n...more.hosts> wrote in

> [...]
    > się na jakie prawo on się powoływał i ile miał racji?
    >
    > Inaczej: Czy umieszczenie w Usenecie informacji o nazwisku człowieka i

    to są jedne z jego wielu wymysłów, obecnie trolluje (tak to można nazwać)
    na .rec.film gdzie każdy film nazywa 'kupą' (oprócz swoich Swojaków i np.
    "Głupi i Głupszy")...

    Najbardziej znany jest na pl.soc.seks tam często straszy ludzi pozwami do
    sądu za to co piszę na news i innymi BZURAMI... zresztą zobacz sam,
    ostatnio pojawił się jakiś nowy wątek jego autorstwa

    --
    Rafał 'Raf256' Maj

  • 3. Data: 2002-06-12 06:49:37
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Dnia Wed, 12 Jun 2002 00:54:17 +0000 (UTC), Jacek Popławski napisał/napisała:
    > Być może niektórzy z was pamiętają tego człowieka z dyskusji na pl.news.admin i
    > jego "jesteś u prokuratury". Czy ktoś z was orientuje się na jakie prawo on się
    > powoływał i ile miał racji?

    Znam i to doskonale, nawet fotki tego gbura mozesz zobaczyc na stronach
    http://www.plsocseks.net/ w dziale LIBER BUZDYGANUM :)

    > Inaczej: Czy umieszczenie w Usenecie informacji o nazwisku człowieka i jego
    > emailu jest legalne?

    No nie wiem :> W zasadzie to moze Ci naskoczyc. Popatrz, masz moj e-mail,
    masz moje nazwisko. Mozesz je zamiescic gdzie tylko chcesz a ja o "lamanie
    ustawy danych osobowych" nie bede mial do Ciebie pretensji :)

    Olej Arnolda Bruzdywgenach i smiej mu sie prosto w twarz ;)

    --
    Motto: * Byle do 21 października ! * Pawel -PAPIK- Pomorski
    GG: 70701

  • 4. Data: 2002-06-12 08:06:55
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@i...pl>

> [...]
    > jego "jesteś u prokuratury". Czy ktoś z was orientuje się na jakie prawo on się

    1. Poszukaj w archiwum pna?
    2. Buzdygan, a nie Buzdykan. Eh.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 5. Data: 2002-06-12 08:13:35
    Temat: Odp: Arnold Buzdykan
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik Jacek Popławski <j...@n...more.hosts> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:s...@l...localdomain...
> [...]
    pl.news.admin i
    > jego "jesteś u prokuratury". Czy ktoś z was orientuje się na jakie prawo

    Powoluje sie na kazde prawo, na ktore mu wygodnie. Najczesciej robi to
    zalosnie podajac tylko czesc artykulu lub paragrafu, ktora jest zgodna z
    jego pogladem na swiat. Jest to czlowiek, ktory w 90% przypadkow odzywa sie
    na roznych grupach (skad on ma tyle czasu??) nie majac pojecia o czym pisze.
    Jego niektore rady na pl.soc.seks moga sie tragicznie skonczyc dla osob
    chcacych je wykorzystac.

    Racje ma tylko w jednym przypadku. Na grupach pojawia sie wiele
    niepochlebnych opinii na jego temat. Sa one poprte wielomiesiecznym (o ile
    nie wieloletnim) przebywaniem grupowiczow razem z AB na jednej grupie. W
    zwiazku z powyzszym AB zamiast zastanawic sie czemu ludzie tak o nim
    mowia/mysla grozi im prokuratorem (regularnie w kazdy wtorek) Jak na razie
    jeszcze nie slyszalam, zeby ktokolwiek otrzymal pozew ;).

    > Inaczej: Czy umieszczenie w Usenecie informacji o nazwisku człowieka i
    jego
    > emailu jest legalne?

    Twoj mail, Twoje nazwisko i kulka innych danych sa dostepne w usenecie dla
    kazdego kto tu przychodzi (vide naglowek postu). Internet jest specyficznym
    medium i nie da sie go podciagnac pod ustawe o ochronie danych osobowych w
    100%.

    Kania

  • 6. Data: 2002-06-12 08:49:20
    Od: "Cudny" <c...@w...pl>

    W polskim usenecie jest ich dwóch - Arnold i Expert !!! I można by pisać o
    nich ksiązki..........
    Pozdrawiam
    Cudny

  • 7. Data: 2002-06-12 15:25:56
    Od: Pawel 'Marvel' Tkaczyk <p...@m...pl>

    Cudny wrote:
    > W polskim usenecie jest ich dwóch - Arnold i Expert !!! I można by pisać o
    > nich ksiązki..........

    Zgadzam się. I jest to IMO dość ciekawy przypadek do analizy
    socjologicznej. Ale to już NTG :)

    BTW czy napisanie pracy o nich byłoby naruszeniem danych osobowych?
    Trzeba by było taką pracę autoryzować?

    --
    Paweł Tkaczyk MIDEA
    p...@m...pl Reklama, fotografia, Internet

  • 8. Data: 2002-06-13 10:37:08
    Od: "Casper" <r...@k...k.pl>

> [...]
    pl.news.admin i
    > jego "jesteś u prokuratury". Czy ktoś z was orientuje się na jakie prawo

    Mnie też szykuje pozew, już kupuję pasiaki ;-)

  • 9. Data: 2002-06-13 12:41:35
    Od: "Piotr 'VaGla' Waglowski" <v...@v...nospam.pl>

    Użytkownik "Kania" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    specyficznym
    > medium i nie da sie go podciagnac pod ustawe o ochronie danych osobowych w

    Da sie :) tylko nie jest to oczywiste. Nalezy po prostu dokonac kilku
    zalozen (znanych nauce prawa), min.: o racjonalnym ustawodawcy, o hierarchii
    stosowania poszczegolnych wykladni prawa ( w tym literalnej, systemowej,
    celowosciowej etc...); ehhh gdyby prawo bylo jednoznaczne nie powstalaby
    zasada "Clara non sunt interpretanda"

    Piotr VaGla Waglowski | vagla [at] vagla.pl | ICQ: 30733977
    VaGla.pl Prawo i Internet | http://www.vagla.pl | IRC: #wiaraa #warszawa
    Internet Society Poland, Member of the Board | http://www.isoc.org.pl

  • 10. Data: 2002-06-13 23:44:24
    Od: leh <l...@...pl>

    Jacek Popławski <j...@n...more.hosts> skribis:

    >Inaczej: Czy umieszczenie w Usenecie informacji o nazwisku człowieka i jego
    >emailu jest legalne?

    sam umiesciles nazwisko (i to jeszcze z bledem) - we torek ladujesz w
    prokuraturze.

    a poza tym: jezeli umieszcze w usenecie nazwiko Jan Kowalski (wlasnie
    umiescilem), to kto mnie bedzie skarzyc ?

    A jezeli umieszcze np. Smith i adres smith#yahoo.com to ktory smith mam
    nie zaskarzyc ? ten z tym adresem ?

    Pozdrawiam, Leh
    --
    Ciekawa strona: <http://blueheaven.prv.pl>
    Wszystkie twierdzenia sa w pewnym sensie prawdziwe, w pewnym sensie falszywe,