  • 1. Data: 2002-04-08 11:05:36
    Temat: Prawo autorskie - programy
    Od: Tomasz Kopacz <t...@n...idg.com.pl>

    Witam!
    Mam takie pytanie. Jest sobie firma A, która wynajmuje osobę/firmę B, która
    wynajmuje osobę/firmę C

    Osoba C uzywa nielegalnego oprogramowania dla zrealizowania zlecenia
    (obojętne - graficznego itp).
    Pytanie, czy B lub A w ogóle to interesuje? Czy musi żądać licencji itp.
    Czy jeżeli przyjdzie do nich BSA i pyta czym to jest zrobione to mogą mu
    odpowiedzieć - patrz firma B (lub firma B - patrz osoba C?)
    Czy w ogóle BSA może o to pytać????

    --
    Pozdrawiam,
    Tomasz Kopacz

  • 2. Data: 2002-04-08 13:23:28
    Temat: Re: Prawo autorskie - programy
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On Mon, 8 Apr 2002, Tomasz Kopacz wrote:

    > Osoba C uzywa nielegalnego oprogramowania dla zrealizowania zlecenia
    > (obojętne - graficznego itp).
    > Pytanie, czy B lub A w ogóle to interesuje? Czy musi żądać licencji itp.

    Nielegalność oprogramowania nie rozciąga się na jego wytwory (powinna być
    jakaś łacińska paremia na to :), ale licencja może stanowić że nie wolno
    tychże (np. skompilowanych programów) wykorzystywać w pewnych celach

    > Czy jeżeli przyjdzie do nich BSA i pyta czym to jest zrobione to mogą mu
    > odpowiedzieć - patrz firma B (lub firma B - patrz osoba C?)
    > Czy w ogóle BSA może o to pytać????

    Nie może.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)