  • 1. Data: 2008-04-13 12:26:48
    Temat: Antena radiowa na bloku
    Od: v...@t...pl

    Zamierzam postawić antenę nadawczo-odbiorczą (CB radio) na budynku w
    którym mieszkam tj. na bloku 4-ro piętrowym należącym do spółdzielni
    mieszkaniowej. Wysokość masztu ok. 3-5 m plus antena pionowa wysokości
    ok. 6-7 metrów.

    W związku z tym mam pytanie czy pisząc prośbę o pozwolenie do
    spółdzielni mieszkaniowej można powołać się na art. 684 KC? Czy
    artykuł ten ma zastosowanie w mojej sytuacji?

    Druga sprawa - słyszałem, że wszelkie instalacja i urządzenia powyżej
    3 metrów wysokości montowane na dachach budynków wymagają dodatkowych
    zezwoleń - czy to z UM czy Nadzoru budowlanego (nie wiem dokładnie).
    Czy to jest prawdą? Proszę o szczegóły.

    Pozdrawiam
    V.

  • 2. Data: 2008-04-13 17:11:56
    Temat: Re: Antena radiowa na bloku
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik <v...@t...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

> [...]
    > 3 metrów wysokości montowane na dachach budynków wymagają dodatkowych
    > zezwoleń - czy to z UM czy Nadzoru budowlanego (nie wiem dokładnie).

    powiem tak, na poczatku lat 90 stawialem 1/2 fali na maszcie 4 metrowym,
    potrzebne mi bylo tylko pozwolenie ze spoldzielni, nic wiecej

  • 3. Data: 2008-04-13 18:58:44
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Może w ustawie Prawo budowlane i rozporządzeniach do niej zobacz. np. na
    stronie Sejmu.