  • 1. Data: 2005-05-13 07:31:38
    Temat: Amnestia
    Od: "Romek K" <y...@N...gazeta.pl>

    Poniewaz jestem posrednio zainteresowany wiec mam pytanie do osob
    obeznanych z prawem kogo moze objac ewentualna amnestia zaproponowana przez
    Samoobrone. Pomijam calkowicie autorow projektu . Interesuje mnie tylko
    jedynie zakres amnestii. Prosilbym o rzeczowe sugestie. Sprawy polityczne i
    wyznaniowe z tym zwiazane mnie nie interesuja.

  • 2. Data: 2005-05-13 07:52:06
    Temat: Re: Amnestia
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    Romek K wyskrobał(a):
> [...]
    > tylko jedynie zakres amnestii. Prosilbym o rzeczowe sugestie. Sprawy
    > polityczne i wyznaniowe z tym zwiazane mnie nie interesuja.

    Poszukaj na Onecie w wiadomościach sprzed 2-3 dni. Jeżeli dobrze pamiętam to
    występki do 3 lat pozbawienia wolności.

    --
    Bartek Gliniecki

  • 3. Data: 2005-05-13 08:00:14
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Bartek Gliniecki napisał(a):
    > Poszukaj na Onecie w wiadomościach sprzed 2-3 dni. Jeżeli dobrze
    > pamiętam to występki do 3 lat pozbawienia wolności.
    Oraz umorzenie prowadzonych postepowan zagrozonych taka kara

    badzio
    badzio(at)epf(dot)pl
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl
    GG: 296884
    ICQ: 76259763
    Skype: badzio

  • 4. Data: 2005-05-13 08:32:09
    Od: Nathan <W...@o...pl.WYWAL_TO>

    Dnia 2005-05-13 10:00, Użytkownik badzio napisał:

    > Oraz umorzenie prowadzonych postepowan zagrozonych taka kara

    ...a dotyczacych min, członków Samoobrony

    --
    Pozdrawiam Nathan
    #Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew,

  • 5. Data: 2005-05-13 12:05:47
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    badzio napisał(a):

    > Oraz umorzenie prowadzonych postepowan zagrozonych taka kara

    Z tego co słyszałem to wszystkich występków.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 6. Data: 2005-05-13 12:17:25
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    On 5/13/2005 2:05 PM, Johnson wrote :

    > Z tego co słyszałem to wszystkich występków.

    Projekt jest tu:
    http://www.samoobrona.org.pl/pages/04.Klub/03.Ustawy
    /index.php?document=/55.amnestia.html
    http://42.pl/url/cfT

    Wszystkich występków, chyba, że orzeczono karę łączną dłuższą niż 3 lata.

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    Do not choose for your wife any woman you would not choose as your

  • 7. Data: 2005-05-13 19:00:30
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki"
    > Projekt jest tu:
    > http://www.samoobrona.org.pl/pages/04.Klub/03.Ustawy
    /index.php?document=/55.amnestia.html
    > http://42.pl/url/cfT

    Mam prośbę... Zaciekawiła mnie jedna rzecz. Wyjaśnijcie mi, laikowi, czy to
    jest poprawne:

    "W sprawach nie zakończonych prawomocnymi wyrokami, wszczęte postępowanie
    umarza się, orzekając przepadek narzędzi i innych przedmiotów służących do
    popełnienia przestępstwa lub przedmiotów pochodzących z przestępstwa." ?

    Nie będzie prawomocnego wyroku, więc nie zostanie rozstrzygnięta czyjas wina
    (albo brak tej winy). A mimo tego będzie przepadek narzędzi... Czy np. w
    hipotetycznej sytuacji, gdybym była oskarżona o występek X, który byłby
    możliwy do popełnienia tylko przy użyciu przedmiotu Y (który mam w
    posiadaniu, bo popełnianie występków nie jest jego jedynym możliwym sposobem
    użycia) to możliwe byłoby, żeby sprawę przeciwko mnie umorzono, ale
    przedmiot Y by mi zabrano ?

    pozdrawiam

    Monika

  • 8. Data: 2005-05-13 20:00:24
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > popełnienia przestępstwa lub przedmiotów pochodzących z przestępstwa." ?
    >
    > Nie będzie prawomocnego wyroku, więc nie zostanie rozstrzygnięta czyjas

    Co cie w tym dziwi? To jest logika paranoika. Tj. czlonka Samobrony.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 9. Data: 2005-05-14 00:01:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    idiom wrote:

> [...]
    > posiadaniu, bo popełnianie występków nie jest jego jedynym możliwym sposobem
    > użycia) to możliwe byłoby, żeby sprawę przeciwko mnie umorzono, ale

    Wymagasz umiejętności myślenia od tych przygłupiastych stworzonek z
    krawatami w paski?

    W USA takie stworki określa się mianem 'redneck' i regularnie przypisuje
    im aktywny kompleks Edypa (i stąd m.in. wynikają ich problemy) ;->

  • 10. Data: 2005-05-14 10:42:40
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    wiadomości news:d63f59$4fh$1@opal.futuro.pl...
> [...]
    >
    > W USA takie stworki określa się mianem 'redneck' i regularnie przypisuje
    > im aktywny kompleks Edypa (i stąd m.in. wynikają ich problemy) ;->

    Myślalam, że stac ich przynajmniej na zatrudnienie prawnika ;)

    Ale dzięki, za odpowiedzi (Tobie i SQLwysynowi) od razu poczułam się
    lepiej - jest ktoś, kto na prawie zna się jeszcze mniej niż ja... Moze
    założę własną partię :D

    pozdr

    Monika