  • 21. Data: 2019-04-19 09:03:06
    Temat: Re: Amber Gold : prokurator chce 25 lat więzienia dla Marcina P. i jego żony
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 19.04.2019 o 08:45, Marek pisze:

    > Nie powtarzaj bredni. Olt nie było żadną pralnią. Inwestycje AG można
    > jedynie oceniać pod kątem ich  ryzyka biznesowego (małe/duże).

    taaa, każdy oszust tak się tłumaczy:)

    > Nie ma znaczenia, mylisz pranie z paleniem.

    czyli ciągniecie samolotu OLT Express przez samorządowców z wybrzeża
    poszło z dymem, a nie do pralki ? pytania się mnożą:)))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 22. Data: 2019-04-19 09:03:48
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 19.04.2019 o 07:26, Marek pisze:

    > IMHO sprawa jest do wygrania i to jeszcze  z odszkodowaniem za
    > przynajmniej 2 lata niesłusznego aresztu.

    ano, w Bolanda nie takie cyrki odchodzą w wolnych sądach:)))))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 23. Data: 2019-04-19 09:10:47
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    u2 <u...@o...pl> pisze:

    > ano, w Bolanda nie takie cyrki odchodzą w wolnych sądach:)))))))))))

    Strasburg/ETPC już proponował ugodę na kwotę 8_000 EUR za długi areszt
    prezesa AG. Rząd (PiS) tą "propozycję" odrzucił. [1]

    [1] https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/obronca-by
    lego-szefa-amber-gold-rzad-odmawia-zaplaty-zadoscucz
    ynienia,890392.html

    --
    A. Filip

  • 24. Data: 2019-04-19 09:11:22
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 19.04.2019 o 07:37, A. Filip pisze:
    > Piramidy finansowe były są i będą. Jako ludziska bardzo mocno oberwą to
    > zapamiętają na długo by potem kolejni ludzie oberwali bardzo mocno jak
    > sprawa zostanie zapomniana.

    Marcin P. aka S. to doświadczony budowniczy piramid, kilkakrotnie
    skazywany za podobne machlojki, ale ciągle chodzący na wolności, teraz
    długotrwały areszt oskarżonego również nic dobrego dla jego ofiar nie
    wróży:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 25. Data: 2019-04-19 09:14:52
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 19.04.2019 o 09:10, A. Filip pisze:

    > Strasburg/ETPC już proponował ugodę na kwotę 8_000 EUR za długi areszt
    > prezesa AG. Rząd (PiS) tą "propozycję" odrzucił. [1]

    ale ale 'Sztrazburg' ma rację, areszt jest stanowczo za długi:))))))))))
    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 26. Data: 2019-04-19 12:31:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu 18.04.2019 o 20:01, Robert Wańkowski pisze:
> [...]

    Zloto nie jest jego, tylko spolki.
    No chyba, ze "znajdzie", ale to nie w Polsce.

    >ale ale, nie ma złota, na tym polega oszustwo, gdyby inwestował w
    >złoto to by się łatwo wybronił, co prawda proces ciągnie się już 7
    >lat, takiego Madoffa skazano w pół roku na taką karę,

    Specyfika amerykanskiego systemu - tam nie bardzo mozna trzymac kogos
    w areszcie 8 lat.
    Bo sledztwo sie prowadzi wczesniej - aresztowac to mozna, jak sie ma
    dowody.

    A rozne sledztwa w jego sprawach trwaly ... od kilkunastu lat.

    A swoja droga - jakby nie chcial oddac klientom pieniedzy, to mogl
    wyjechac do Brazylii, z paroma miliardami, czy kilkuset millionami.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Madoff_investment_scan
    dal

    Ale nie chcial - myslal, ze wystarczy na oddanie ?

    > że nigdy nie skorzysta z tego co nakradł, a w przypadku Amber G. nie
    > ma takiej pewności:)

    Ale podobnie - jesli naprawde nakradl ... to na co czekal ?

    A moze bardziej pasuje "roztrwonil" i "zle inwestowal", a jesli cos
    zostalo ... to jakies drobne kwoty :-)

    J.

  • 27. Data: 2019-04-19 12:47:06
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 19.04.2019 o 12:31, J.F. pisze:

    > Specyfika amerykanskiego systemu - tam nie bardzo mozna trzymac kogos w
    > areszcie 8 lat.
    > Bo sledztwo sie prowadzi wczesniej - aresztowac to mozna, jak sie ma
    > dowody.

    nie ma dowodów na winę Marcina P. aka S. ? pytania się mnożą:)))))))))

    btw w Bolanda takie cyrki w po-wolnych sądach odchodzą, że oszuści są
    praktycznie bezkarni:)))))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 28. Data: 2019-04-19 17:26:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >nie ma dowodów na winę Marcina P. aka S. ? pytania się
    >mnożą:)))))))))

    Nie o to chodzi - u nas taki zwyczaj, ze podejrzanego mozna aresztowac
    na dlugo.
    Najpierw prokurator sie nie spieszy, a podejrzany siedzi, bo sad
    przedluza,
    potem sad sie nie spieszy, a podejrzany nadal siedzi, bo sad nadal
    areszt przedluza.
    A na koncu sad wymierza sluszny wyrok i zalicza okres aresztowania.
    Jak sad, prokurator i policja uczciwi sa, to moze nawet sie to
    sprawdza.

    A w USA czlowiek jest niewinny, dopoki sad go nie skaze, wiec dlaczego
    mialby siedziec ?
    A proces jest szybki, bo co tu zwlekac ? No i tych 12 przysieglych
    trzeba trzymac :-)

    Wiec prokurator sie musi przygotowac przed rozprawa i nawet przed
    aresztowaniem.

    >btw w Bolanda takie cyrki w po-wolnych sądach odchodzą, że oszuści są
    >praktycznie bezkarni:)))))))))))

    A w/w Madoff to ile lat oszukiwal ludzi ? :-)

    J.

  • 29. Data: 2019-04-19 17:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marek f...@f...com ...

    > Zamknięto sprytnego przedsiębiorcę, którego jedyną istotną winą są
    > nietrafione inwestycje i udzielanie pożyczek ze środków klientów bez
    > licencji bankowej. "Piramida finansowa" nie istnieje w KS czy KK,
    > przez co w sprawie poległy wszystkie służby poczynając od UKS a
    > kończąc na żenujących spektaklach komisji śledczej, w której opowiada
    > się brednie typu gdyby Marcin nie był prezesem (kwestia jego
    > wcześniejszych wyroków i braku reakcji KRS na powołanie go na prezesa
    > zarządu) to by afery nie było.

    Pozwolisz ze pozostane przy ROTFL?
    ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie

  • 30. Data: 2019-04-19 18:10:47
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 19.04.2019 o 17:26, J.F. pisze:

> [...]
    > A na koncu sad wymierza sluszny wyrok i zalicza okres aresztowania.
    > Jak sad, prokurator i policja uczciwi sa, to moze nawet sie to sprawdza.

    zaraz zaraz, a gdzie prawa człowieka ? aresztant to również człowiek i
    ma swoje prawa, areszt jest dużo bardziej dotkliwy niż więzienie:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"