  • 1. Data: 2003-11-22 16:16:32
    Temat: Almenty
    Od: "Darek" <d...@s...pl>

    Witam Szanownych grupowiczów.
    Mam nastepujacy problem.
    Od kilku miesiecy jestem na rencie inwalidzkiej, moja corka uzyskala
    pelnoletnosc.
    Jak napisac pozew o zniesienie alimentów na corke. Czy w takiej sytuacji
    nalezy wystapic o adwokata z urzedu oraz o zwolnienie z kosztów sadowych.
    Z góry dziekuje
    Dariusz K.

  • 2. Data: 2003-11-22 23:34:27
    Temat: Re: Almenty
    Od: Agnieszka <a...@b...com.pl>

    Darek napisał(a):

> [...]
    > nalezy wystapic o adwokata z urzedu oraz o zwolnienie z kosztów sadowych.

    Pelnoletnosc nie wystarczy...
    jesli corka sie uczy do 26 roku zycia placisz nadal.
    jesli sie nie uczy musi podjec prace zarobkowa...

    (chyba.. nie prawo a zycie kieruje moja odpowiedzia)

    Agnieszka

  • 3. Data: 2003-11-23 06:51:40
    Od: "Darek" <d...@s...pl>

    Córka się nie uczy.