  • 11. Data: 2005-08-30 21:27:24
    Temat: Re: Allegro, problem z "nieuczciwym"? kupujacym.
    Od: as<n...@m...pl>

    Tez handluje na allegro, glownie w elektronice - telefony komorkowe. Tutaj takie
    proby wyludzenia to norma. Po takim czyms zwykle sprawe konczy prosba o
    przeslanie przedmiotu z powrotem, celem sprawdzenia w serwisie. Nie godz sie na
    przeslanie wczesniej pieniedzy. Popros o personalia brata, bo chcialbys porozmawiac
    z jego przelozonym :)

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 12. Data: 2005-08-31 07:58:13
    Temat: Re: Allegro, problem z
    Od: "Mikołaj Jopczyński" <m...@g...pl>

    Cytaty z korespondencji z tym "Panem":

    "Widzę że spotkamy się w sądzie,czekałem na jakiś ruch,a tu nic."
    "Dziś rozmawiałem z prokuratorem i napewno sprawa dojdzie do skutku jeśli nie
    zwrócisz pan polubownie pieniędzy."

    Moja riposta:
    "Co do zwortu, powiedzialem, ze moge oddac pieniadze pod koniec miesiaca, a
    wczesniej bylem na urlopie....
    I prosze dac sobie spokoj ze straszeniem mnie, bo juz dawno termu wyroslem z
    takich gierek.
    Prosze sie zastanowic, czego sie chce, a potem zawracac mi....."

    Na to szanowny pan odpisal, ze moze wyslac za pobraniem :)

    MJ

  • 13. Data: 2005-08-31 12:39:31
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    olej go.. tylko na wszelki odpisuj za listy ze nie uznajesz reklamacji nie
    oddasz pieniedzy bez zbednej dyskusji

  • 14. Data: 2005-08-31 13:47:25
    Od: as<n...@m...pl>

    Zakoncz korespondencje stwierdzajac, ze swoje zdanie przedstawiles w
    poprzednich mailach i nie masz nic do dodania. Goscie moga pisac do bolu, tez to
    przerabialem.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 15. Data: 2005-08-31 20:47:07
    Od: msin <a...@n...adres.pl>

    Olej.
    Nawet gdybyś zrobił go rzeczywiście jakoś po chamsku "w balona", to i tak
    wartość transakcji zbyt mała, żeby prokuratura mogła sprawą się zająć.