  • 51. Data: 2019-05-27 15:38:12
    Temat: Re: Allegro inwigiluje prywatną korespondencję klientów
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 27.05.2019 o 13:45, WS pisze:

    > Takie czasy :( Zgadzasz sie akceptujac regulamin. Taki Googiel tez sobie skanuje
    maile na gmailu (i zdaje sie nawet je udostepnial na zewnatrz...).
    > Mozna nie korzystac z takich serwisow.

    dokładnie, właśnie czytam książkę o Edwardzie Snowdenie, to czym
    administrował i do czego miał dostęp, to go przerosło, ale biedak z
    jednej "biedy" wpadł w drugą biedę i teraz siedzi u ruskich hackerów w
    karmanie:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 52. Data: 2019-05-28 17:10:51
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Kris <k...@g...com> wrote:

    > c) po co takie kombinacje

    A to zupełnie inna sprawa. Jako kupujący nigdy nie chciałem "dogadać się
    poza Allegro", bo w sumie jaki miałbym w tym interes? To dla mnie tylko
    ryzyko i strata. Jako sprzedający też nie, bo na tyle rzadko sprzedaję, że
    prowizję jestem w stanie przełknąć, a jak ktoś sprzedaje dużo to z kolei
    "dogadując się poza Allegro" sporo też ryzykuje.

    Także tego.

  • 53. Data: 2019-05-28 17:14:17
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    u2 <u...@o...pl> wrote:

    > dokładnie, właśnie czytam książkę o Edwardzie Snowdenie,

    To ty czytasz? o.o

  • 54. Data: 2019-05-28 17:40:54
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 28.05.2019 o 17:14, Queer pisze:

    > To ty czytasz? o.o

    surprise:)))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 55. Data: 2019-05-30 09:41:52
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Queequeg pisze:

> [...]
    > prowizję jestem w stanie przełknąć, a jak ktoś sprzedaje dużo to z kolei
    > "dogadując się poza Allegro" sporo też ryzykuje.

    Zazwyczaj właśnie od kupującego wychodzi inicjatywa, chce kupić coś
    10-20% taniej, więc jeśli nie skorzystają strony z platformy allegro do
    przeprowadzenia transakcji to i klient ma taniej i sprzedawca zarobił
    tyle samo.

    ---
    Avast.

  • 56. Data: 2019-05-30 09:52:15
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-05-30 o 09:41, cyklista pisze:

> [...]
    > 10-20% taniej, więc jeśli nie skorzystają strony z platformy allegro do
    > przeprowadzenia transakcji to i klient ma taniej i sprzedawca zarobił

    Prowizję to wedle ciebie kupujący odprowadza do allegro?

    > ---
    > antywirusowe Avast.

    Usuń to ze swoich postów.

    Pozdrawiam

  • 57. Data: 2019-05-30 09:55:46
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Thursday, May 30, 2019 at 9:52:22 AM UTC+2, RadoslawF wrote:

    > Prowizję to wedle ciebie kupujący odprowadza do allegro?

    A co za roznica kto? Sprzedajacemu (czasem)jest obojetne czy te kilkanascie procent
    odda allegro czy obnizy o nie cene kupujacemu.

    To tak jakby mowic, ze nalozenie ekstra podatku na sklepy nie obciaza klienta, bo
    sklep placi ;)

  • 58. Data: 2019-05-30 10:14:33
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    WS <L...@c...pl> wrote:

    > A co za roznica kto? Sprzedajacemu (czasem)jest obojetne czy te
    > kilkanascie procent odda allegro czy obnizy o nie cene kupujacemu.

    Czyli sprzedający miałby ryzykować zawieszeniem konta bez żadnej korzyści
    dla siebie? Po co? Jaki ma w tym interes?

  • 59. Data: 2019-05-30 10:21:22
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Thursday, May 30, 2019 at 10:14:34 AM UTC+2, Queequeg wrote:

    > Czyli sprzedający miałby ryzykować zawieszeniem konta bez żadnej korzyści
    > dla siebie? Po co? Jaki ma w tym interes?

    Korzysc ma: sprzeda i dostanie ile chcial
    no i dodatkowo bedzie mniej sladow po tranzakcji np. dla US ;)

    Domylam sie, ze to raczej ktos, kto prywatnie i malo sprzedaje, ktos, kto zyje z
    handlu raczej sie nie zgodzi...

    BTW Nie rozumiem tych sprzedawcow ;) praktycznie zawsze kupuje od takich, co zawodowo
    sie tym zajmuja, ~ 90% ma swoje sklepy internetowe i od jakiegos czasu kupno przez
    allegro jest prawie zawsze tansze, pomimo dodatkowych prowizji. A prawie zawsze
    sprawdzam i przy nizszych lub rownych cenach kupuje raczej przez te ich strony. No i
    teraz jeszcze jest smart (przesylka za free), czego te sklepy czesto nie maja (albo
    limit cenowy jakis duzy)

  • 60. Data: 2019-05-30 10:22:27
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    cyklista <c...@k...pl> wrote:

> [...]
    > 10-20% taniej, więc jeśli nie skorzystają strony z platformy allegro do
    > przeprowadzenia transakcji to i klient ma taniej i sprzedawca zarobił

    Prawie nie sprzedaję, ale jakbym sprzedawał i dostałbym taką propozycję,
    to kazałbym cebulakowi sp...ć i jeszcze powiadomiłbym Allegro (jeśli
    cokolwiek by to dało). To nie OLX.