eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAllegro i zwrot › Re: Allegro i zwrot
  • Data: 2015-02-08 10:24:25
    Temat: Re: Allegro i zwrot
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 08-02-15 o 09:12, cef pisze:
    > W dniu 2015-02-07 o 23:01, Robert Tomasik pisze:
    >> W dniu 07-02-15 o 20:31, cef pisze:
    >>> W dniu 2015-02-06 o 18:28, MarekP pisze:
    >>>>
    >>>>>
    >>>>> odeślij za pobraniem, zapłaci to odbierze
    >>>>
    >>>> Może nie odebrać :)
    >>>
    >>> No ale wtedy masz pewność, że jak wyślesz,
    >>> to też nie zwróci.
    >>
    >> Żadnej. Ja bym nie odebrał za pobraniem zwrotu.
    >
    > I ja bym nie wysyłał bez uzgodnienia.
    > Tak rozumiem.
    > Jak sprzedawca chce żebym odesłał a on zwróci pieniądze,
    > to jeśli nie zgodziłby się na taki układ (pobranie) nie ma co z nim
    > pertraktować.
    >
    > Można załatwić sobie tytuł za zwrot kosztów poniesionych na naprawę i
    > jakiegoś sprawnego komornika?
    >
    W tym konkretnym wypadku - wobec uzasadnionego podejrzenia, że
    sprzedawca oszukuje - nie pozbywał bym się dowodu rzeczowego. Sensowna
    jest próba dotarcia do poprzedniego nabywcy, a jeśli się okaże, to to
    samo urządzenie i ten sam objaw, to krótkie ultimatum: facet odbiera to
    za zaliczeniem pocztowym obejmującym wszystkie koszty, albo
    zawiadomienie o przestępstwie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1