    From: "GooRe" <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Allegro i nieszczesliwa sprzedaz.
    Date: Mon, 18 Jun 2007 14:47:19 +0200

    Witam.

    Sprzedalem czlowiekowi TV LCD, uzuwany, sprawny.
    Otrzymalem zaplate, nastepnie bezpiecznie opakowany
    wyslalem do nabywcy.

    Niestety nabywca zadzwonil i poinformowal o niesprawnosci
    TV, a dokladniej o nie wyswietlaniu czesci obrazu.

    Telefonicznie przeprowadzilismy mala sesje serwisowa
    polegajaca na sprawdzeniu po rozmontowaniu obudowy
    i sprawdzeniu czy przypadkiem cos sie nie rozlaczylo w transporcie.

    Po sprawdzeniu okazalo sie, ze wszystko jest na miejscu.
    Ustalilismy, ze TV do mnie wraca, a ja odam wplacona sume.

    TV mam juz u siebie, ale mam spore watpliwosci,
    czy owe uszkodzonie powstalo w transporcie.
    Jest zerwana tasma w matrycy i wyglada to na uszkodzenie
    mechaniczne.
    Dodam, ze TV mial pewna wade w postaci "chmurki"
    w gornej czesci (takie ciemniejsze slady) oczywiscie
    nie przeszkadza w ogladaniu, o czym nabywca wiedzial.

    Mysle, ze nabywca chcial sobie ta "chmurke" wyczyscic,
    (co jest nie do zrobienia), bo matryca byla ewidentnie rozkrecana.

    Przed sprzedaniem, TV dokladnie ogladalem i wiem,
    ze matryca nie byla wczesniej rozkrecana.

    Stan na teraz jest taki, ze mam uszkodzony TV
    i mus zwrotu zaplaconej kwoty.

    Mam szanse cos z tym zrobic ?

    pozdrawiam
    GooRe.