  • 1. Data: 2005-11-09 10:31:44
    Temat: Założenie Ks wieczystej
    Od: "Maciek" <b...@o...pl>

    Witam

    Chcę kupić mieszkanie które jest spółdzielczo-własnościowe. Mieszkanie ma
    być w kredycie. czyli bank Wymaga wpisu do ksiegi wieczystej.

    I moje pytanie:

    Czy mozna założyć KW na mieszkanie jeżeli spółdzielnia ma nieuregulowany
    stosunek do gruntów. Ma je po części w dzierżawie wieczystej??

  • 2. Data: 2005-11-09 11:57:57
    Temat: Re: Założenie Ks wieczystej
    Od: " b" <b...@g...pl>

    Maciek <b...@o...pl> napisał(a):

    > Czy mozna założyć KW na mieszkanie jeżeli spółdzielnia ma nieuregulowany
    > stosunek do gruntów. Ma je po części w dzierżawie wieczystej??

    Można.
    Dokładniej - księga zostanie założona na ograniczone prawo rzeczowe w postaci
    własnościowego, spółdzielczego prawa do lokalu mieszkalnego. Status gruntów,
    na których stoi blok nie ma nic do rzeczy.

    pzdr

    b.