  • 11. Data: 2007-12-04 19:26:01
    Temat: Re: Alkohol na budowie - co grozi kierownikowi
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 04 grudzień 2007 14:09
    (autor BremTrans
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fj3jsp$b7n$1@nemesis.news.tpi.pl>):

    > No ja bym polemizowal... Prawdziwi fachowcy wyjechali, zostali tylko
    > pseudofachowcy co jak nie wypija to sie za robote nie biora.

    g. prawda. Prawdziwy fachowiec to wypije i dobrze zrobi. A mi takie trzy
    typy okna zakładali, trzeźwe jak świnie, herbaty nie chcieli, ogólnie pełna
    panie kultura, a spierdolili wzorcowo. A jak z 15 lat temu nazad majster po
    flaszce nam robił i zachowywał się prawie jak z Bareji, to do dzisiaj
    wszystko może leżeć jako wzorzec dobrej roboty.

    No więc właśnie....

    --
    Tristan
    napisz tu: t...@w...pl k...@n...pl