  • 1. Data: 2005-09-04 13:49:03
    Temat: Alimenty w czasie urlopu dziekanskiego????
    Od: "GG" <a...@f...de>

    Poszukuje odpowiedzi na pytanie czy w czasie urlopu dziekanskiego moj ojciec
    jest zobowiazany do placenia na mnie alimentow? Studiuje dziennie , jesli to
    ma jakies znaczenie alimenty zostaly zasadzone w formie ugody (aby szybciej
    uzyskac papier) Urlop dziekanski zostal mi przyznany bez problemu po
    zaliczonym 2 roku studiow.Bede niezwykle wdzieczna jesli uzyskam odpowiedz na
    moje pytanie.

  • 2. Data: 2005-09-04 19:00:45
    Temat: Re: Alimenty w czasie urlopu dziekanskiego????
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    Użytkownik "GG" <a...@f...de> napisał w wiadomości
> [...]
    > uzyskac papier) Urlop dziekanski zostal mi przyznany bez problemu po
    > zaliczonym 2 roku studiow.Bede niezwykle wdzieczna jesli uzyskam odpowiedz

    TAK. BEZ WYJĄTKÓW.

  • 3. Data: 2005-09-04 20:32:08
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Maverick31" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "GG" <a...@f...de> napisał w wiadomości
    >>
    > TAK. BEZ WYJĄTKÓW.

    renta tez obowiazuje w trakcie urlopu dzieknaksiego ? (studia dzienne)

    P.

  • 4. Data: 2005-09-05 12:53:46
    Od: " Tomasz " <t...@p...onet.pl>

    Nie jest tak pięknie. Mi płacił, ale na wniosek ojca sąd kazał mi zwrócić te
    pieniądze po kilku miesiącach.

    > renta tez obowiazuje w trakcie urlopu dzieknaksiego ? (studia dzienne)

    Rodzinna tak. Inne nie wiem.

    Tomasz.

  • 5. Data: 2005-09-05 14:11:22
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    > Nie jest tak pięknie. Mi płacił, ale na wniosek ojca sąd kazał mi zwrócić
    > te
    > pieniądze po kilku miesiącach.

    > Rodzinna tak. Inne nie wiem.

    To ciekawe bo mam znajomego ze studiow, ktoremu na pensje wlazl komornik.
    Jesli chodzi o urlop dziekanski to nie jest on traktowany jak przerwanie
    studiow. Co innego gdy przerywasz studia na rok i po roku rozpoczynasz je od
    roku w ktorym przerwales.
    W tym drugim przypadku alimenty sie nie naleza.
    Pozdrawiam Maver

  • 6. Data: 2005-09-12 11:10:08
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Maverick31 napisał(a):

    > TAK. BEZ WYJĄTKÓW.

    A czemuż takiś pewny? To zależy z czym związany jest ten urlop.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 7. Data: 2005-09-12 22:51:26
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    > A czemuż takiś pewny? To zależy z czym związany jest ten urlop.

    Dzwonilem do znajomej, ktora jest dziekanem na UAM-ie a nadto jak pisalem
    znajomy mial taki sam klopot.

    Dziekanke dostajesz tylko w scisle okreslonych sytuacjach (choroba,
    macierzynstwo itp.) Regula jest jedna. Urlop dziekanski nie pozbawia
    studenta praw. To zupelnie cos innego niz zawieszenie studiow czy podobne
    sytuacje w ktorych przestajesz byc studentem. Oczywiscie o ustaniu obowiazku
    alimentacyjnego decyduje sad, ktoy jest nieprzewidywalny w RP ale urlop
    dziekanski nie musi byc nawet podnoszony na rozprawie ( legitymacja
    studencka jest przedluzana podczas urlopu).
    Pozdrawiam Maver