  • 1. Data: 2005-04-19 18:38:58
    Temat: Alimenty/renta po bezrobotnym ojcu
    Od: "qbaem" <q...@o...pl>

    Witam,
    mam pytanie, czy jest możliwość uzyskania alimentów/renty dla 16-latka, po
    śmierci jego bezrobotnego ojca. Ojciec ww. był zarejestrowany jako bezrobotny.
    Obecnie utrzymuje chłopaka matka, nie mniej nie ma za wysokich dochodów.
    Pozdrawiam
    qbaem

  • 2. Data: 2005-04-19 19:03:33
    Temat: Re: Alimenty/renta po bezrobotnym ojcu
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "qbaem" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > mam pytanie, czy jest możliwość uzyskania alimentów/renty dla 16-latka, po
    > śmierci jego bezrobotnego ojca.

    chodzi chyba o rente

    P.

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 3. Data: 2005-04-19 20:01:42
    Od: "qbaem" <q...@o...pl>

    > chodzi chyba o rente
    >
    > P.

    Napisałem alimenty/renta...,
    tak więc może być (jeśli tak jest) renta.

  • 4. Data: 2005-04-19 23:37:17
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

> [...]
    bezrobotny.
    > Obecnie utrzymuje chłopaka matka, nie mniej nie ma za wysokich

    Jeżeli zmarły ojciec miał jakieś okresy zatrudnienia i podlegał
    ubezpieczeniom społecznym (do 31.12.1998 r.) lub rentowym (po
    31.12.1998 r.) to być może niepełnoletni syn, uczący się, będzie miał
    prawo do renty rodzinnej po zmarłym ojcu, do czasu zakończenia
    edukacji (do 25 lat życia), bez względu na dochody matki.
    Należy zebrać wszystkie dokumenty o zatrudnieniu ojca, ewent.
    ukończeniu studiów, również o okresach pobierania zasiłku dla
    bezrobotnych i udać się do informacji emerytalno-rentowej w ZUS.

    wa