  • 1. Data: 2007-03-05 22:47:14
    Temat: Kopiowanie na mp3?
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Skopiowac,pozyczyc, sobie od brata plyte CD z muzyka(oryginalna) mozna, ale
    czy mozna zmienic format na mp3?

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344.

  • 2. Data: 2007-03-06 03:55:54
    Temat: Re: Kopiowanie na mp3?
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Skopiowac,pozyczyc, sobie od brata plyte CD z muzyka(oryginalna) mozna,
    > ale czy mozna zmienic format na mp3?

    Na użytek osobisty taka kopia utworu jest legalna.
    --
    Maluch

  • 3. Data: 2007-03-06 10:36:53
    Od: "X" <x...@w...pl>

    > Na użytek osobisty taka kopia utworu jest legalna.
    > --

    Wiele razy spotkałem się z interpretacją, że można skopiować tylko raz -
    skąd to wynika?
    Czy nie mogę sobie skopiować na kompyter w pracy, na cd do auta ??

    Co wiecie na ten temat?

  • 4. Data: 2007-03-06 15:14:08
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    Użytkownik "X" <x...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Wiele razy spotkałem się z interpretacją, że można skopiować tylko raz -
    > skąd to wynika?

    art 23 pa mówi o pojedyńczych egzemlarzach
    --
    Maluch