następny post »
Data: 2006-01-30 18:33:46
Temat: Alimenty jak długo istnieje obowiązek ? Kiedy przestać płacić i jak to zrobic?
Od: neo56 <n...@t...pl>

Witam Szanownych grupowiczów.
Chciałem aby ktos doradził mi jak długo musze jeszcze płacić alimenty na
syna, on ma juz 25 lat (konczy w lipcu br.) jest ponoc studentem
uczelni wyższej (konczy chyba w tym roku). Pisze "chyba" bo dzieki jego
"matce" nie mam żadnego kontaktu, a i "szanowny synek" jest tylko i byl
tylko na papierze i jako argument do płacenia alimentów.
Czy musze zakładać jakieś sprawy w sądzie, aby skonczyc płacić ?
Wogóle Prosze o wszelkie wskazówki i porady za które z góry dziekuje.
Moze ktos z Państwa miał podobne przeżycia i doświadczenia. Nigdy nie
miałem mozliwosci bycia ze "swym" synem, bo mieszkamy na przeciwnych
koncach terytorium Polski.
Pozdrawiam.