  • 1. Data: 2005-06-14 12:16:03
    Temat: Alimenty i komornik
    Od: "rsg" <j...@h...pl>

    Mam taką sytuację: mam zasądzone alimenty w wyskości 700zł (prawie połowa
    moich dochodów), płacę je regularnie, niestety dostałem od komornika pismo o
    zajęciu wynagrodzenia za jakiś kredyt sprzed 4 lat (do tej pory nie
    doszedłem o jaki) i teraz zabierając mi częśc wynagrodzenia nie będę miał
    jak płacić alimentów, czy mogę iść do komornika z wyrokiem w sprawie
    wysokości alimentów i dowodami wpłaty? Czy zostaje inna droga, tzn. żeby
    moja ex-małżonka poszła do komornika i powiedziała, że nie płacę a wtedy
    pieniądze dostana moje dzieci?

  • 2. Data: 2005-06-14 15:29:37
    Temat: Re: Alimenty i komornik
    Od: "lalala...." <a...@w...pl>

    Użytkownik "rsg" <j...@h...pl> napisał w wiadomości

    > ... i teraz zabierając mi częśc wynagrodzenia nie będę miał
    > jak płacić alimentów, czy mogę iść do komornika z wyrokiem w sprawie
    > wysokości alimentów i dowodami wpłaty?

    tylko po co ??? zdziernikusa to nie interesuje :)

    > Czy zostaje inna droga, tzn. żeby
    > moja ex-małżonka poszła do komornika i powiedziała, że nie płacę a wtedy
    > pieniądze dostana moje dzieci?

    twoja ex musi isc do komornika
    wtedy komornik zajmie Ci 3/5 wynagrodzenia
    z czego zabierze 15% kosztow wlasnych pozniej wysle dla ex alimenty
    jesli cos zostanie to reszta bedzie przeznaczona na splate tamtego dlugu

    i istotna informacja
    napewno sa koszty komornika za ten kredyt te koszty beda pobrane w pierwszej
    kolejnosci jeszcze przed alimentami
    masz nieciekawa sytuacje jesli ten kredyt byl wysoki

    pozdrawiam m.