  • 1. Data: 2005-06-14 11:34:46
    Temat: urlop przy zmieniajacym sie etacie
    Od: gosia<m...@p...onet.pl>

    Mam prawo do 26 dni urlopu. Przez 3 miesiace pracowałam na pełnym etacie,
    potem przez 2 miesiace na 1/2 etatu i od czerwca wracam na pelny etat. Ile
    nalezy mi sie urlopu?
    Wg nowych zasad wyliczylam ze 26 bo
    3miesiace*26/12=6,5 w zaokragleniu= 7
    2miesiace*26/12=4,3 w zaokragleniu=5 na pol etatu 5/2=2.5 w zaokragleniu=3
    7 miesiecy*26/12=15,16 w zaokragleniu=16
    w sumie mam wiec 26 dni , ale jest to troche nielogiczne bo przeciez pracowalam
    przez 2 miesiace na pol etatu. Wiem ze wynika to z zaokrąglenia, ale czy na
    pewno????

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-06-14 11:44:19
    Temat: Re: urlop przy zmieniajacym sie etacie
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Użytkownik "gosia" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    pracowalam
    > przez 2 miesiace na pol etatu. Wiem ze wynika to z zaokrąglenia, ale czy

    Tak.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 3. Data: 2005-06-14 11:45:15
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Użytkownik gosia napisał:

    > w sumie mam wiec 26 dni , ale jest to troche nielogiczne bo przeciez pracowalam
    > przez 2 miesiace na pol etatu. Wiem ze wynika to z zaokrąglenia, ale czy na
    > pewno????

    A od kiedy wymiar urlopu zależy od "wielkości" etatu?

    M.

  • 4. Data: 2005-06-14 12:07:02
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 14 cze o godzinie 13:45, na pl.soc.prawo, Maciej Bebenek napisał(a):

    > A od kiedy wymiar urlopu zależy od "wielkości" etatu?

    Liczy się 'godzinowo' należny urlop.

    --
    Herbi
    14-06-2005 14:07:00