  • 21. Data: 2006-02-16 12:33:11
    Temat: Re: Afera lapowkarska w wojsku
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 16 Feb 2006 11:34:25 +0000 (UTC), mittvoch napisał(a):

    > Tylko czy ja pod to podpadam? uchylanie to nieodbieranie listow poleconych w
    > celu zgloszenia sie po bilet, czy ucieczka przed zandarmeria. Moja sytuacja
    > jest troche inna.

    Zmiana kategorii na inną niż A, to też w pewnym sensie uchylanie się.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 22. Data: 2006-02-16 17:29:26
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    mittvoch [###m...@W...gazeta.pl.###] napisał:

    Generalnie, z mojego doświadczenia wynika, że najlepiej albo mówić
    prawdę, albo nic nie mówić. Jak zaczyna się kłamać, to wczesnej lub
    później coś się nie bedzie zgadzać.

  • 23. Data: 2006-02-16 17:59:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:
    > mittvoch [###m...@W...gazeta.pl.###] napisał:
    >

    > Generalnie, z mojego doświadczenia wynika, że najlepiej albo mówić
    > prawdę, albo nic nie mówić. Jak zaczyna się kłamać, to wczesnej lub
    > później coś się nie bedzie zgadzać.

    Howgh!

    Prawda jest wystarczająco trudna do zapamiętania, zwłaszcza jak ktoś
    roztrzepany, a jak jeszcze trzebaby pamiętać co, komu i gdzie się
    mówiło... Brrr...