  • 1. Data: 2006-02-13 18:29:15
    Temat: Czy należy się odszkodowanie?
    Od: "Mateusz Straße" <e...@p...fm>

    Witam,

    Czy należy się odszkodowanie osobie, która na skutek oblodzenia chodnika na
    terenie marketu (Intermarche), doznała urazu ortopedycznego
    dyskfalifikującego ją ze zdolności do wykonywania pracy na okres 3-tygodni?
    Jeśli tak, to na co się powoływać? Czy jest w ogóle szansa na to, że koszty
    poniesionego wypadku się zwrócą?

    Pozdrawiam serdecznie.

  • 2. Data: 2006-02-13 18:51:38
    Temat: Re: Czy należy się odszkodowanie?
    Od: "Mateusz Straße" <e...@p...fm>

    Użytkownik "Mateusz Straße" napisał:

> [...]
    3-tygodni?
    > Jeśli tak, to na co się powoływać? Czy jest w ogóle szansa na to, że

    Wiem, że z PZU się należy, ale jeśli chodzi o dyrekcję marketu? Licząc też
    dni potrzebne na rehabilitację?