    From: "Tomek" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Administracja osiedla a klimatyzacja
    Date: 19 Feb 2008 11:27:14 +0100

    Witam

    Sprawa wyglada tak. Rok temu zakupilem w markecie klimatyzacje zewnetrzna gdyz
    mieszkanie w ktorym mieszkam latem jest niemilosiernie nagrzane i nie da sie
    wytrzymac. Jednostka klimatyzacyjna podwieszona jest na elewacji bloku na
    scianie nad balkonem (jest to ostatnie pietro). Po roku administracja przyslala
    mi pismo bym sciagnal klimatyzator gdyz jest powieszony bez pozwolenia i mam na
    to 2tyg. Jezeli nie sciagne, administracja sciagnie go sama. Jestem nieco
    zaskoczony, gdyz kompletnie nie wiedzialem (nikt mnie nie poinformowal przy
    kupnie) iz trzeba pytac o powieszenie czegos takiego na bloku. Ja rozumiem
    gdyby to byl budynek zabytkowy, ale zwykly szary blok z wielkiej plyty.
    Klimatyzacja jest bezglosna i praktycznie jej nie slychac poza tym jest
    estetycznie zalozony.

    Czy mam jakies prawo odwolywac sie od tego nakazu gdyz zainwestowalem w ten
    sprzet troszke pieniazkow i chcialbym miec troszeczke komfortu w upalne lata
    jakie teraz mamy.

    Tomek