  • 1. Data: 2012-01-27 17:18:04
    Temat: Acta-sracta, amerykanie mają większe problemy
    Od: to <t...@i...pl>

    "Burmistrz Los Angeles - Antonio Villaraigos - podpisał rozporządzenie
    nakazujące aktorom filmów porno używanie prezerwatyw. Producenci z branży
    zapowiadają opuszczenie miasta, uchodzącego za stolicę filmów dla
    dorosłych - informuje serwis huffingtonpost.com."

    http://m.onet.pl/wiadomosci/5008881,detal.html

    Dlaczego nasi rodacy zajmują się takimi pierdołami jak ACTA, podczas gdy
    w hameryce, już niebawem, zacznie obowiązywać krzywdzący nakaz używania
    prezerwatyw ograniczający swobodę twórczą artystów pornografików?

  • 2. Data: 2012-01-27 17:46:09
    Temat: Re: Acta-sracta, amerykanie mają większe problemy
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-01-27 18:18, Użytkownik to napisał:
> [...]
    > w hameryce, już niebawem, zacznie obowiązywać krzywdzący nakaz używania
    > prezerwatyw ograniczający swobodę twórczą artystów pornografików?

    Nie będzie nas obowiązywał i dotyczył tak jak ACTA.
    No chyba że ty tam jeździsz i dorabiasz, to tłumaczyło by
    zainteresowanie tym tematem.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2012-01-27 17:50:47
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "to" napisał w wiadomości grup
    .pl...
> [...]
    > zapowiadają opuszczenie miasta, uchodzącego za stolicę filmów dla
    > dorosłych - informuje serwis huffingtonpost.com."

    Z tego co słyszałem to tylko jedna wytwórnia nakazuje swoim aktorom użycia
    prezerwatyw.

  • 4. Data: 2012-01-27 18:00:25
    Od: brat_olin <b...@y...com>

    On 27 Jan, 18:46, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Nie będzie nas obowiązywał i dotyczył tak jak ACTA.

    Czy Boni M przyrzekl, ze nie bedzie prezerwatyw
    narzucal rodzimym "tworcom"?

    --
    Smart questions to stupid answers

  • 5. Data: 2012-01-29 12:34:41
    Temat: NIE dla ACTA -pikieta Gdańsk wtorek
    Od: "yapann" <y...@p...pl>

    NIE DLA ACTA - legalna pikieta (zgłoszona w Urzędzie Miasta)
    gdzie: Gdańsk, Urząd Wojewódzki
    kiedy: wtorek 31.1 - godz. 18

  • 6. Data: 2012-01-29 12:40:22
    Temat: Re: NIE dla ACTA -pikieta Gdańsk wtorek
    Od: Winston Niles Rumfoord <r...@g...pl>

    W dniu 2012-01-29 13:34, yapann pisze:
    > NIE DLA ACTA - legalna pikieta (zgłoszona w Urzędzie Miasta)
    > gdzie: Gdańsk, Urząd Wojewódzki
    > kiedy: wtorek 31.1 - godz. 18 i

    oraz -23 stopni C :)

    --
    http://5.asset.soup.io/asset/2884/4533_7b77.gif

  • 7. Data: 2012-01-29 13:02:04
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "yapann" napisał w wiadomości grup
    > NIE DLA ACTA - legalna pikieta (zgłoszona w Urzędzie Miasta)
    > gdzie: Gdańsk, Urząd Wojewódzki
    > kiedy: wtorek 31.1 - godz. 18

    Najpierw wybieracie złodziei i sprzedawczyków a potem się dziwicie, że robią
    wszystko co unia chce.
    Wasze strajki i pikiety nic nie dadzą. Musicie zrobić wtedy, kiedy najbardziej
    zaboli rząd - podczas mistrzostw.
    Jak będą w tym samym czasie strajk przeciw wysokim cenom paliw to rząd poda się
    do dymisji.

  • 8. Data: 2012-01-29 15:31:54
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-01-29 14:02, Użytkownik qwerty napisał:

> [...]
    > najbardziej zaboli rząd - podczas mistrzostw.
    > Jak będą w tym samym czasie strajk przeciw wysokim cenom paliw to rząd

    Optymista.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2012-01-29 15:47:36
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/29/2012 9:31 AM, RadoslawF wrote:

    > Optymista.

    raczej frajer

  • 10. Data: 2012-01-29 17:32:26
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-01-29 16:47, witek pisze:

    > raczej frajer

    Rząd trzeba powywieszać na latarniach, to może coś pomoże :)
    ... ale pomysł z zakorkowaniem naszych wszystkich 3 autostrad w czasie
    ojro podoba mi się. Chyba się przyłączę.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam Ten Maruda