  • 11. Data: 2012-01-29 18:05:06
    Temat: Re: NIE dla ACTA -pikieta Gdańsk wtorek
    Od: Marek K <m...@P...pl>

    W dniu 2012-01-29 14:02, qwerty pisze:
    > Użytkownik "yapann" napisał w wiadomości grup
    >
    > Najpierw wybieracie złodziei i sprzedawczyków a potem się dziwicie, że
    > robią wszystko co unia chce.
    > Wasze strajki i pikiety nic nie dadzą. Musicie zrobić wtedy, kiedy
    > najbardziej zaboli rząd - podczas mistrzostw.
    > Jak będą w tym samym czasie strajk przeciw wysokim cenom paliw to rząd
    > poda się do dymisji.

    Najbardziej zaboli w czasie wyborow

    M.

  • 12. Data: 2012-01-29 19:59:19
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-01-29 19:05, Użytkownik Marek K napisał:

    > Najbardziej zaboli w czasie wyborow

    Jesteś pewny ?
    A dzień po wyborach społeczeństwo dowie się o akcji,
    ale będzie już po wyborach.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2012-01-30 08:45:44
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 29 Jan 2012 18:32:26 +0100, maruda napisał(a):

    > ... ale pomysł z zakorkowaniem naszych wszystkich 3 autostrad w czasie
    > ojro podoba mi się. Chyba się przyłączę.

    Na złość mamie odmrożę sobie uszy...
    --
    Jacek

  • 14. Data: 2012-01-30 23:31:25
    Temat: Re: Acta-sracta, amerykanie mają większe problemy
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > "Burmistrz Los Angeles - Antonio Villaraigos - podpisał rozporządzenie
    > nakazujące aktorom filmów porno używanie prezerwatyw. Producenci z branży
    > zapowiadają opuszczenie miasta, uchodzącego za stolicę filmów dla
    > dorosłych - informuje serwis huffingtonpost.com."
    >
    > http://m.onet.pl/wiadomosci/5008881,detal.html
    >
    > Dlaczego nasi rodacy zajmują się takimi pierdołami jak ACTA, podczas gdy
    > w hameryce, już niebawem, zacznie obowiązywać krzywdzący nakaz używania
    > prezerwatyw ograniczający swobodę twórczą artystów pornografików?

    Pornografików powinno się zamknąć w haremie dla pornografików.
    Nie jest korzystne, gdy Science Fiction uznaje się za cos wartego uwagi.
    Może dorośli bawiący się kolejką elektryczną uważają się za normalnych.
    Ale laborantki w laboratoriach mają używać rękawic gumowych
    przy pobieraniu krwi, a aktorzy porno mają swuje BHP w używaniu condomów.
    A jako że swoim przesłaniem wpływaja na młodzież, to powinni zakładać DWA.

    A ta hameryka to jakiś wzór dla nas jest?
    A nakaz mycia rąk z brudu to pogwałcenie wolności osobistej jest?

    Feromon

  • 15. Data: 2012-01-30 23:33:38
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    > Użytkownik "to" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Z tego co słyszałem to tylko jedna wytwórnia nakazuje swoim aktorom użycia
    > prezerwatyw.

    Jestem ZA używaniem prezerwatyw PUBLICZNIE, NA WIZJI I TELEWIZJI I W PRASIE.
    Prywatnie = róbta co chceta i zarażajta się wzajemnie, to wcześniej się
    WYELIMINUJECIE.

    Ale nie INNYCH.

    Feromon

  • 16. Data: 2012-01-31 07:48:29
    Od: "NKAB -" <n...@N...gazeta.pl>

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał(a):

    > Jesteś pewny ?
    > A dzień po wyborach społeczeństwo dowie się o akcji,
    > ale będzie już po wyborach.

    Może być i tak - "...w wyborach wzięło udział 49,78% uprawnionych
    do głosowania wy grała PO..." - a w rzeczywistości byli tylko partyjniacy,
    czyli 0.78%. I co im zrobisz?

    Andrzej.