  • 1. Data: 2012-01-27 19:35:02
    Temat: Harmonogram przenoszenia Ksiag Wieczystych - Mikołów
    Od: "kw" <k...@i...pl>

    Prosze o wskazanie rozporzadzenia, ktore miala ustalac harmonogram
    przenoszenia Ksiag Wieczystych dosystemi informatycznego.
    Dotychczas wszedzie gdzie szukalem znajdowalem.
    W Mikolowie co drugiej ksiegi nie przeniesiono!

  • 2. Data: 2012-01-27 21:45:09
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    >Użytkownik "kw" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

> [...]
    >Dotychczas wszedzie gdzie szukalem znajdowalem.
    >W Mikolowie co drugiej ksiegi nie przeniesiono!

    A jak będziesz miał harmonogram to myślisz że łatwiej znajdziesz?;)

  • 3. Data: 2012-01-27 23:02:42
    Od: "kw" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Kris" <k...@W...PL> napisał w wiadomości
    a.pl...

    | A jak będziesz miał harmonogram to myślisz że łatwiej znajdziesz?;)

    Nie ale mysle ze to nie przypadek ze w Mikolowie co druga ksiega nie jest
    przeniesiona skoro w innych osciennych miastach jest inaczej.
    W innych miastach nawet raz mi sie nie zdarzylo zeby ksiego nie bylo a ti
    mam kilka takich ktorych nie ma.

  • 4. Data: 2012-01-31 21:40:10
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    W dniu 2012-01-27 20:35, kw pisze:
> [...]
    > Dotychczas wszedzie gdzie szukalem znajdowalem.
    > W Mikolowie co drugiej ksiegi nie przeniesiono!

    Tu masz stan przeniesienia
    http://bip.ms.gov.pl/pl/rejestry-i-ewidencje/nowa-ks
    iega-wieczysta/download,417,0.html
    Nie jest to jedyny wydział, w którym nie wszystkie księgi są już zmigrowane.

    Darek