  • 41. Data: 2018-09-07 14:41:02
    Temat: Re: Absurdy RODO
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 7 Sep 2018 11:56:37 +0200, Wiesiaczek napisał(a):

    > Białoruś już dawno nas przeskoczyła pod wieloma względami.
    > To my musimy ją gonić a nie odwrotnie:)

    Nie lękaj się, to długo nie potrwa!
    Przecie cała dojna zmiana, z Piotrowiczem i Ziobrą na czele, właśnie w
    pocie czoła pracuje, żebyśmy byli prymusami.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

  • 42. Data: 2018-09-08 12:48:53
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 07.09.2018 o 14:41, Olin pisze:

    > Nie lękaj się, to długo nie potrwa!
    > Przecie cała dojna zmiana, z Piotrowiczem i Ziobrą na czele, właśnie w
    > pocie czoła pracuje, żebyśmy byli prymusami.

    Czekam z zapartym stolcem :)

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 43. Data: 2018-09-10 07:47:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.09.2018 o 07:45, z pisze:

    > A odniesiesz się do zarzutów wobec RODO czy będziesz rżnął głupa?

    Wobec samego RODO nie, bo się na tym nie znam. Natomiast jeśli takie
    problemy występują u nas a w starej UE nie, to zanczy, że problem jest z
    naszą implementacją, ewentualnie nasz system prawny jest niekompatybilny
    z tym w UE.

    Shrek

  • 44. Data: 2018-09-10 11:39:25
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-09-10 o 07:47, Shrek pisze:

> [...]
    > problemy występują u nas a w starej UE nie, to zanczy, że problem jest z
    > naszą implementacją, ewentualnie nasz system prawny jest niekompatybilny

    Problem jest w oderwaniu unijnych komisarzy od rzeczywistości, od
    róznorodności, od logiki, od poszanowania innego zdania, od wreszcie
    oszczędzania naszych podatków.
    I problem nie jest tylko polski.

  • 45. Data: 2018-09-10 20:07:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.09.2018 o 11:39, z pisze:

    > Problem jest w oderwaniu unijnych komisarzy od rzeczywistości, od
    > róznorodności, od logiki, od poszanowania innego zdania, od wreszcie
    > oszczędzania naszych podatków.
    > I problem nie jest tylko polski.

    A gdzie konkretnie jeszcze dzieciom w szkołach przypisono numery obozowe
    i zabroniono posługiwania się nazwiskami?

    Shrek

  • 46. Data: 2018-09-10 21:12:27
    Od: z <...@...pl>

    https://www.rp.pl/Biznes/307099905-Firmy-ugodzone-RO
    DO.html
    Tak wiem...
    Polscy przedsiębiorcy to oszołomy i też nie dostrzegają geniuszu.
    Tak zawsze słyszę że koszty, podatków, obciążeń, kłód pod nogi zawsze
    poniesie klient. Ja Ty Pan Pani

  • 47. Data: 2018-09-10 21:15:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.09.2018 o 21:12, z pisze:
> [...]
    > Polscy przedsiębiorcy to oszołomy i też nie dostrzegają geniuszu.
    > Tak zawsze słyszę że koszty, podatków, obciążeń, kłód pod nogi zawsze

    To może zacytytuj z pytaniem na które (nie)odpowiadasz. A nie wróc...
    nie po to wycinasz, zeby się wsztyscy zorientowali, że to bez sensu...

    Shrek

  • 48. Data: 2018-09-10 21:30:12
    Od: z <...@...pl>

    Myślę że powtarzanie Twoich bezsensów nic nikomu nie daje.
    Skoro nie potrafisz się merytorycznie odnieść do porządnych argumentów
    prawniczych tylko ciągniesz do piaskownicy w celu przekomarzania się to
    nie ma co więcej _cytować_.
    Idź spać albo obejrzyj mecz Portugalia-Włochy :-)

  • 49. Data: 2018-09-10 22:31:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.09.2018 o 21:30, z pisze:
> [...]
    > nie ma co więcej _cytować_.
    > Idź spać albo obejrzyj mecz Portugalia-Włochy :-)

    To na razie:P

    Shrek

  • 50. Data: 2018-09-11 09:49:54
    Od: n...@o...pl

    w <5b963bcd$0$590$65785112@news.neostrada.pl>, z <...@...pl> napisał(-a):

    > Problem jest w oderwaniu unijnych komisarzy od rzeczywistości, od
    > róznorodności, od logiki, od poszanowania innego zdania, od wreszcie
    > oszczędzania naszych podatków.

    Tak generalnie to bredzisz niczym rządowy półgłówek.

    > I problem nie jest tylko polski.

    A gdzie jeszcze?