  • 1. Data: 2018-09-02 15:36:43
    Temat: Wyjazd służbowy za granicę (weekend, samochód, samolot)
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    Cześć.

    Potrzebuję pomocy w "rozliczeniu" wyjazdu służbowego.

    - W sobotę wsiadam w Polsce do samochodu. Jadę do Niemiec. Wieczorem
    nocleg w hotelu przy granicy, po stronie polskiej.

    - Rano, w niedzielę, przekraczam granicę samochodem i jadę dalej. W
    niedzielę popołudniu dojeżdżam na miejsce. Idę pracować. Wieczorem spać
    do hotelu.

    - W poniedziałek do pracy, wieczorem spać do hotelu.

    - We wtorek do pracy, w południe na lotnisko do samolotu i wieczorem
    powrót do Polski.

    Bylibyście uprzejmi mi to podsumować na dni wolne, wynagrodzenie za
    pracę w Polsce i wynagrodzenia za pracę za granicą? Mnie to trochę
    przerasta.

    PS. Nie będę kierowcą, jeśli to ma znaczenie.

  • 2. Data: 2018-09-02 16:39:14
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2018-09-02 o 15:36, PlaMa pisze:
> [...]
    >
    > - W poniedziałek do pracy, wieczorem spać do hotelu.
    >
    > - We wtorek do pracy, w południe na lotnisko do samolotu i wieczorem

    A co z samochodem? Sprzedałeś?

    --
    animka

  • 3. Data: 2018-09-02 17:06:19
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2018-09-02 o 16:39, Animka pisze:

    > A co z samochodem? Sprzedałeś?

    Wysadziłem.

    Dziwne pytanie - przejmują go ludzie na miejscu i jadą nim dalej.

  • 4. Data: 2018-09-03 10:46:13
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sun, 2 Sep 2018 15:36:43 +0200, PlaMa napisał(a):

    > Potrzebuję pomocy w "rozliczeniu" wyjazdu służbowego.

    Tu masz zasady wyliczania diet zagranicznych:
    https://www.money.pl/podatki/informator/diety/diety_
    z/
    https://www.pit.pl/diety-zagranica/
    z krajowymi pewnie sobie poradzisz przy pomocy googlarki.

    Nawiasem mówiąc, nocleg po polskiej stronie był słabym pomysłem, bo po
    przekroczeniu granicy "leciałaby" dieta zagramaniczna, a tak dostaniesz
    jakieś grosze za krajową.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek