  • 1. Data: 2002-05-06 22:10:15
    Temat: Abonament TV- jak to z tym jest ?
    Od: "ITD" <i...@s...pl>

    Witam
    Prosze o odpowiedz na ponizsze pytania poniewaz bardzo mnie to ciekawi:
    -Jezeli mam telewizor ale nie mam go podlaczonego do anteny telewizyjnej to
    musze placic abonamet, zapisane jest chyba , ze abonament mozna placic tylko
    od odbiornikow ktore umozliwiaja natychmiastowy odbiur programu, jak TV
    nie bedzie podlaczony do antent to natychmiast programu nie mozna na nim
    odbierac, a wiec abonametu nie place , czy tak ?
    - I czy to prawda , ze ludzie ,ktorzy maja sprawdzac te czy sie ma TV
    nie maja prawa wejsc do domu, moge ich poprostu nie wpuscic ?
    Dzieki za odpowiedzi
    Luka
    i...@s...pl

  • 2. Data: 2002-05-12 15:19:54
    Temat: Re: Abonament TV- jak to z tym jest ?
    Od: "MR" <m...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "ITD" <i...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > jak TV
    > nie bedzie podlaczony do anteny to natychmiast programu nie mozna na
    nim
    > odbierac, a wiec abonametu nie place , czy tak ?

    Jeśli mieszkasz blisko nadajnika, to nawet bez anteny możesz odbierać
    TV.

    MR