  • 1. Data: 2002-05-06 19:40:47
    Temat: Nieuczciwy serwis - doradzcie mi
    Od: " Almight" <a...@p...wp.pl>

    Kupiłem płytę główną do komputera u jednego z większych dystrybutorów. Była
    niesprawna wiec ją zareklamowałem. Po 14 dniach oddano
    mi ją jako naprawioną - lecz tak nie było. Ponownie oddałem ja do serwisu - po 14
    dniach dostałem ją z powrotem jako naprawioną.
    Bedąc już daleko od serwisu zauważyłem przy niej karteczke - "Ekspertyze":
    uszkodzenie fizyczne z winy uzytkownika, utrata gwarancji
    itd. No i rzeczywiście jest uszkodzona. Cały problem w tym ze jak ja oddawłem do
    serwisu to była fizycznie OK. A teraz ma fizycznie
    rozwalonę plastikową podstawkę pod procesor. Co powinienem zrobić? Chyba nic, bo
    popsuje sobie co najwyżej stosunki z kontrachentem.
    Co najwyzej moge tylko kazac komuś obić morde serwisantowi. Jekieś sugestie prawne?
    Byłbym wdzięczny.

  • 2. Data: 2002-05-06 19:47:16
    Temat: Re: Nieuczciwy serwis - doradzcie mi
    Od: "erchejms" <e...@p...onet.pl>

    masz szczescie...
    ja oddalem plyte do serwisu - powiedzialem im ze to kontroler DMa
    oddali po miesiacu - mowili ze wszytko ok, musieli tylko upgrade biosu
    zrobic (!)
    dobra
    po 2 tygodniach znow sie popsula
    do serwisu
    oddali po 3 tygodniach - twierdzili ze wszytko ok

    bilans na dzis:
    3 dyski rozawlone a plyta dalej nie dziala

    a plyta nie byla ani razy u producenta
    a ten w serwisie sie nie zna - chyba nawet do konca nie wie co to dma

    obij mu go