  • 11. Data: 2005-07-06 07:33:10
    Temat: Re: ARSEN rozlozyl mnie na lopatki :-)
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Przemek R... [Tue, 5 Jul 2005 23:30:09 +0200]:

    > "Nawet wypelniony na
    > moje nazwisko, sie chlopaki postarali "
    >
    > czego ten wzor dotyczy?

    A. A to mi podobno skserowali przygotowany do zlozenia
    do sadu pozew na moje nazwisko :-)

    Tak przyokazyjnie, to na tych papierach jest kila roznych
    kwot, ktore rzekomo jestem im winna:

    KWOTA 1: 172,18
    oplata dodatkowa, oplata za bilet, koszty upomnien, odsetki

    KWOTA 2: 527,00
    powyzsze plus koszta windykacji, koszta zastepstwa procesowego
    (jakiego cholera zastepstwa jak nie bylo procesu??), koszta
    postepowania sadowego (j/w, skad one??), koszty postepowania
    klauzulowego (a to juz za cholere nie wiem co to...?)

    KWOTA 3: 305,00
    takie widnieje na tym pozwie, ale nie ma najmniejszego
    uzasadnienia jej wysokosci

    KWOTA 4: 415,00
    takie z kolei widnieje na tym przykladowym nakazie zaplaty,
    tez bez najmniejszego uzasadnienia

    I w sumie to nawet jakbym miala to placic, to nie wiem: mam
    zgadywac ktora kwote, pododawac je sobie, poodejmowac czy
    moze wybrac ta, ktora najbardziej mi pasuje? ;-)

    Kira

  • 12. Data: 2005-07-06 07:48:27
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Goomich [Wed, 06 Jul 2005 10:11:42 +0200]:

    > To się z rozporządzenia o opłatach czynności adwokackie
    > (lub radców prawnych) bierze.
    [...]
    > Z innego rozporządzenia (o wysokości wpisów w sprawach cywilnych).
    [...]
    > Za przybicie jednej pieczątki. Jeszcze jedno rozporządzenie.

    No dobra, wszystko fajnie, ale czy oni maja prawo to ze mnie
    sciagac _zanim_ wniesli pozew do sadu?

    Kira

  • 13. Data: 2005-07-06 07:49:11
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Goomich [Wed, 06 Jul 2005 10:11:42 +0200]:

    > To się z rozporządzenia o opłatach czynności adwokackie
    > (lub radców prawnych) bierze.
    [...]
> [...]
    > Za przybicie jednej pieczątki. Jeszcze jedno rozporządzenie.

    No dobra, wszystko fajnie, ale czy oni maja prawo to ze mnie
    sciagac _zanim_ wniesli pozew do sadu? Bo to jest wymienione
    jako czesc sumy, ktora jestem im winna. Teraz. Nie potem.

    Kira

  • 14. Data: 2005-07-06 08:11:42
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    Kira <c...@-...pl> naskrobał/a w

> [...]

    > klauzulowego (a to juz za cholere nie wiem co to...?)

    Za przybicie jednej pieczątki. Jeszcze jedno rozporządzenie.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Dolary, akcje i obligacje za 50% ceny. Profesjonalna jakosc.

  • 15. Data: 2005-07-06 08:16:16
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > No dobra, wszystko fajnie, ale czy oni maja prawo to ze mnie
    > sciagac _zanim_ wniesli pozew do sadu? Bo to jest wymienione

    Przeciez za to Cie nie scigaja, przyslali tylko wzory.
    Zupelnie inna sprawa jest to czy moga Ci takie wzory wysylac
    i czy nie podpadaja one pod techniki zastraszania. Zamiast sie
    z nimi bawic, lepiej pobiegnij z tym do odpowiednich urzedow.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 16. Data: 2005-07-06 08:16:53
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: rezist.com [Wed, 06 Jul 2005 10:16:16 +0200]:

    > Zamiast sie z nimi bawic, lepiej pobiegnij z tym
    > do odpowiednich urzedow.

    Cos konkretnego proponujesz?

    Kira

  • 17. Data: 2005-07-06 08:20:07
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    Kira <c...@-...pl> naskrobał/a w

    > No dobra, wszystko fajnie, ale czy oni maja prawo to ze mnie
    > sciagac _zanim_ wniesli pozew do sadu? Bo to jest wymienione
    > jako czesc sumy, ktora jestem im winna. Teraz. Nie potem.

    Pisałeś, ze to przykładowy nakaz egzekucyjny[1]. Jako, że egzekucję można
    prowadzić na podstawie prawomocnego orzeczenia sądowego[2], to są właśnie
    sumy na "potem". IMO ma cię to nastraszyć: płać, albo idziemy do sądu i
    będziesz musiała o tyle więcej zapłacić.

    [1] Jakiś dziwny wytwór. Strzelam, że chodzi o jakiś nakaz zapłaty.
    [2] I paru innych rzeczy, ale nie mają one w tej sytuacji zastosowania.
    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    We are born naked, wet and hungry. Then things get worse.

  • 18. Data: 2005-07-06 08:30:05
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Goomich [Wed, 06 Jul 2005 10:20:07 +0200]:

    > IMO ma cię to nastraszyć: płać, albo idziemy do sądu i
    > będziesz musiała o tyle więcej zapłacić.

    A, no to dobrze zgadlam ze mam sie wystraszyc, spanikowac
    i szybciutko leciec do nich z forsa w zebach...

    Legalne to?

    Kira

  • 19. Data: 2005-07-06 08:43:25
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > A. A to mi podobno skserowali przygotowany do zlozenia
    > do sadu pozew na moje nazwisko :-)
    >
    > Tak przyokazyjnie, to na tych papierach jest kila roznych
    > kwot, ktore rzekomo jestem im winna:

    tzn Twoj pozew przeciw nim czy ich pozew przeciw Tobie ? :-)

    p.

  • 20. Data: 2005-07-06 11:57:53
    Od: "albert" <a...@w...pl>

    > A, no to dobrze zgadlam ze mam sie wystraszyc, spanikowac
    > i szybciutko leciec do nich z forsa w zebach...
    >
    > Legalne to?
    >

    > Kira

    proponuję troche powagi i rozsądku
    listami palić w kominku
    i nigdzie nie dzwonić
    jak będą mieli konkretną sprawę popartą dowodami
    to przyślą polecony wtedy można poświęcic na to czas.
    osobiscie znam lepsze zajęcia w czasie wolnym
    niż korespondencja lub rozmowy z obcymi naciągaczami