  • 21. Data: 2004-06-18 16:44:03
    Temat: Re: ABUSE warning! ksRobak
    Od: "ksRobak" <u...@t...internetdsl.tpnet.pl>

    CENZURA -- post nie ukazał się na Newsach
    __________________

    ~
    ~

    > Prowokujesz Panie Robak, prowokujesz.
    > Tak ciężko użyć wyszukiwarki i samemu poszukać tak banalny temat?
    >
    > http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

    http://www.google.pl/search?q=Netykieta&ie=UTF-
    8&hl=pl&btnG=Szukaj+z+Google&lr=lang_pl
    > http://www.ogonki.agh.edu.pl/
    >
    > Nadal nie potrafisz estetycznie pisać postów :(

    > No było niekulturalne - kwalifikujesz się Waść na:
    > !delete From ksRobak <e...@p...onet.pl>
    >
    > ...wnxv xenw gnpl greebelfpv...
    >

    > --
    > ......... Artur Ch.

    Byłem prze kilka miesięcy wulgarnie atakowany personalnie
    na grupie "pl.sci.filozofia". Napastnik pisał o szczaniu na mój grób,
    pisał, że Lepper i Robak to Hitler naszych czasów, pisał, że moja
    żona się prostytułuje gdy ja siedzę przy komputerze i że mój syn
    ma innego ojca,, itd. itd.
    Jawne naruszenie prawa nie zostało zauważone.
    Napisz:
    jakie ja popełniłem przestępstwo które pozwala anonimowym
    opiekunom sprzętu odcinać Obywatela od dostępu do
    Polskich Grup Dyskusyjnych.
    PS. wysyłam z konta mojej żony za jej zgodą h...@o...pl

  • 22. Data: 2004-06-18 19:13:57
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    ::
    : Jakie zachowania sprzeczne z netykietą są powodem odcięcia
    : mojego komputera od serwera news.gazeta.pl
    : pzdr.
    : Edward Robak Kraków, 18 czerwca 2004r. \|/ re:
    : --
    : PS. wysyłam z konta mojej żony za jej zgodą h...@o...pl
    :
    :
    :
    ja do Ciebie nic nie mam, czasem ciekawe rzeczy piszez na matematyka,
    czasami nawet smieszne, ale jedno naprawde drazni nie jednego.
    To ze pozostawiasz ztak dlugie cytaty.
    To po prostu nie;ladnie wyglada, inna sprawa ze nie jest to powod do
    odciecia od usenetu.

    zaloz konto by wysylac z niusy.onet.pl
    usenet.gazeta.pl

    lub np news.task.gda.pl i nie daj soba pomiatac jak szmata.

    P.

    Ps.
    i tnij te cytaty :)

  • 23. Data: 2004-06-18 19:18:26
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    Artur Ch.
    :
[...]

    zapisz dokladny adres tego posta i wyslij to do Leppera.

    A za pomowienie i Twojej osoby i zony zaloz mu sprawe.
    A do dokumentow ktore otrzymasz z sadu (zeskanowanych) podaj link
    na grupach by inni sie chamowali ze swoimi wypowiedziami.

    Edward Robak to Twoje prawdziwe nazwisko i imie?
    Jezeli tak to na bank masz wygrane.

    P.

  • 24. Data: 2004-06-18 21:09:23
    Od: "ksRobak" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>
    > User "ksRobak" <e...@p...onet.pl> napisał(a)
    > w news'ie: news:cau3ub$650$1@news.onet.pl

    > Chyba nie rozumiesz, że "Mariusz Gromada" osobiście
    > nie tworzy grupy *matematyka. Tworzą ją jej bywalcy,
    > a ten "Mariusz" jest jednym z nich. Ty zaś tymi "FUT'ami"
    > męczysz_maltretujesz całą grupę niewinnych ludzi.

    > Ależ to jest tylko wg. Ciebie konieczność. Z kim to
    > konsultowałeś, że możesz - że chcą te bzdety czytać.?

    ~~
    ~~

    > Nic nie zamydlałem bo nic na ten temat nie
    > odpowiadałem - zrobię to teraz.
    > Tak, admini są albo właścicielami serwerów na których
    > stoją grupy, albo są pierwszymi po bogu i w żadnym
    > wypadku ich decyzje nie są poddawane weryfikacji.
    > *Pan Admin* może odciąć Ci dostęp do *swego* serwera
    > (chyba, że jest to serwer Twojego providera) choćby
    > dlatego - *bo sąsiadka ma nowe futro* .
    >
    > --
    > Pozdrawiam - Andy_K.

    Najpierw były grupy dyskusyjne a dopiero potem admini.
    Z tego co piszesz administratorzy niektórych serwerów
    zawłaszczyli sobie prawo cenzurowania treści postów kopiowanych
    z innych serwerów oraz blokowania dostępu użytkownikom
    według własnego widzimisię choć nie są właścicielami sprzętu
    który wyłącznie powierzono ich nadzorowi. To tak jakby opiekunka
    dziecka miała prawo podtruwać go nad gazem bo takie ma
    widzimisię.
    Czy tak?

  • 25. Data: 2004-06-18 21:22:57
    Od: "ksRobak" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Rokicki"
    <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>
> [...]

    > na grupach by inni sie chamowali ze swoimi wypowiedziami.
    >
    > Edward Robak to Twoje prawdziwe nazwisko i imie?

    Tak. Edward Robak to moje prawdziwe nazwisko.
    Dzięki serdeczne za Twój komentarz który przesyłam także na
    grupę "pl.sci.filozofia" gdzie wykuwa się zręby nowej nauki
    pod nazwą Teoria Czasu - którą propaguję.
    Liczba przeciwników postępu nie jest duża -- za to są krzykliwi
    i nie przebierają w środkach by przeszkodzić hehe
    kijkiem rzeki nie zawrócą ;)))

  • 26. Data: 2004-06-19 05:04:41
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> napisał w wiadomości

    > by inni sie chamowali

    A takich to tu duzo.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 27. Data: 2004-06-19 07:12:08
    Od: "ksRobak" <e...@p...onet.pl>

  • 28. Data: 2004-06-19 07:20:38
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 19 cze o godzinie 09:12, na
    pl.sci.filozofia,pl.sci.matematyka,pl.soc.prawo, ksRobak napisał(a):

    > PS. wysyłam z konta mojej żony za jej zgodą h...@o...pl

    Konto jest mało istotne:
    !delete Header "NNTP-Posting-Host: tn50.internetdsl.tpnet.pl"

    i tyle....

    ...wnxv xenw gnpl greebelfpv...

    --
    ......... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 29. Data: 2004-06-19 07:25:25
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    From: zaROTowany

  • 30. Data: 2004-06-19 07:27:24
    Od: "ksRobak" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Ch." <s...@r...pbz>
    > Użytkownik "ksRobak" <e...@p...onet.pl>

    > Konto jest mało istotne:
    > !delete Header "NNTP-Posting-Host: tn50.internetdsl.tpnet.pl"

> [...]

    ŚMIAŁO!
    zrób to!!!
    Edward Robak Kraków, 19 czerwca 2004r.
    --
    przedpost przekierowany przez (?) na "alt.pl.neostrada"
    PS. wysyłam z konta mojej żony za jej zgodą h...@o...pl