  • 81. Data: 2007-11-21 12:56:35
    Temat: Re: ABORCJA dys.
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > wciąż jest człowiekiem
    >
    > Preczytaj sobie art 32 kodeksu etyki lekarskiej. Mam brata onkologa. jak
    (...)
    > Lekarze, z którymi rozmawiałem, mówią zgodnym chórem: Nie ma co uciekać
    > przed terminem jakości życia i udawać, że nic takiego nie ma"

    Bardzo ciekawy tekst - szkoda tylko, że szeregowi katole tego nie rozumieją.

    --
    Czy każdy powinien mieć prawo głosu w wyborach?
    http://pracownik.blogspot.com

  • 82. Data: 2007-11-21 13:16:24
    Od: Klara Bemol <h...@w...pl>

    Any User pisze:

    > (...)
    >
    > Bardzo ciekawy tekst - szkoda tylko, że szeregowi katole tego nie
    > rozumieją.

    wiesz, przeczytałam i się zgadzam, jako szeregowy katolik także się
    zgadzam i nie rozumiem, dlaczego katolik miałby się z tym nie zgodzić

    sami potwierdziliście, że jest różnica między eutanazją a uporczywą
    terapią, Kościół nie zgadza się na eutanazję, ale rozumie pojęcie
    uporczywej terapii

  • 83. Data: 2007-11-21 13:35:43
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Klara Bemol" <h...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Kościół nie zgadza się na eutanazję

    i tego nie jestem w stanie pojac
    czemu kosciol ma takie parcie na wciskanie sie z buciorami w cudze zycie

  • 84. Data: 2007-11-21 13:51:57
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Dyskutowac można wiele.
    Wszyscy krzyczą, że jest wolnośc w kraju. Tylko dlaczego tak zwanym mocherom
    zabrania się wyrażania swoich poglądów ? BO co bo są inne ? Zazdrościcie
    mocherom czegoś ? To badzcie tacy jak oni. Owszem wszędzie znajdziesz złych
    ludzi nawet wśród księzy.
    Pozdrawiam

  • 85. Data: 2007-11-21 14:07:15
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "mz" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Wszyscy krzyczą, że jest wolnośc w kraju. Tylko dlaczego tak zwanym mocherom
    > zabrania się wyrażania swoich poglądów ? BO co bo są inne ?

    nikt im nie broni wyrazania pogladow, tylko ich wyrazanie pogladow dosc czesto
    konczy sie tym, ze inni zmuszeni sa do ich przestrzegania

  • 86. Data: 2007-11-21 15:30:17
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik szerszen napisał:
    > to ty tak twierdzisz i jedno i drugie jest organizmem

    Ja? Ja twierdzę, że nie rozróżniasz komórek od organizmu, a Ty mi
    wylatujesz z porównaniem drzewa do człowieka.

    > ok zadam inne pytanie, zniszczenie embrionu swini to wg ciebie morderstwo?

    Nie

    > oo a to bardzo ciekawe, a w jaki to sposob

    Do momentu zagniezdzenia sie, zygota a potem zarodek, sa samowystarczalne

    > nic nie tchnelo, wyksztalcily sie po prostu odpowiednie organy, komorki,
    > polaczenia itp

    To moze swiadomosc tez sie rozwija?

    > rozmawiamy o zyciu, a wiec o jego granicach, poczatku i koncu
    > wiec nie wymiguj sie tylko odpowiedz

    Rozmawiamy o poczatku zycia, ktore jest wyrazny i jednoznaczny.
    Smierc to proces,

    > to nie jest zabicie istoty ludzkiej, czlowiek jako gatunek homo sapiens
    > musi spelniac okreslone kryteria, chocby odrozniajace go od innych
    > naczelnych

    Ludzki płód nie jest istotą ludzką!?
    To czym ???

    > a aborcja jest niczym innym jak przerwaniem rozwoju organizmu, na
    > ktorego koncu (tego rozwoju) znajduje sie czlowiek

    A ten organizm to jaką niby ma klasyfikację biologiczną?

    > ale spelnia juz inne kryteria, posiada centralny uklad nerwowy
    > odowiadajacy za podtrzymanie funcji zyciowych, rozwiniety mozg, ktory
    > rozoczal juz swoja prace itd

    nieprawda - nie umie całkować

    > no nareszcie, sam zesz doszedl do sedna, potem, a na poczatku go nigdzie
    > nie ma

    Czyli tchnienie Ducha?

    > za bardzo uogolniasz, a generalizujac, nie ma mozgu, nie ma czlowieka
    [..]
    > no prosze, i wszystkie one maja dosc dobrze rozwiniete mozgi
    > jeszcze chiwla a zrozumiesz

    Ależ ja rozumiem, że dla Ciebie człowiek to mózg.
    Tyle, że to jest TWOJE kryterium, biologiczne jest zupełnie inne.

    A dla mnie mózg to za mało. Dla mnie człowiek to mózg, który potrafi
    rozwiązać równianie różniczkowe, jak nie potrafi to tylko zwoje neuronów
    a nie człowiek.:)

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com/wydarzenia

  • 87. Data: 2007-11-21 16:16:00
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Dnia Wed, 21 Nov 2007 08:52:03 +0100, szerszen napisał(a):

    > to niech ta czesc spoleczenstwa stosuje swoja niuodowadnialna wiare do siebie, a
    > od reszty spoleczenstwa niech trzyma sie z daleka

    Znaczy, jesli ktos uwaza, ze nie jestes czlowiekiem, to powinien moc Cie
    zlikwidowac bez konsekwencji?

    . KRZYZAK .
    . Skierniewice Jesli nie masz pomyslu na 1% podatku .
    .......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl .

  • 88. Data: 2007-11-21 16:18:00
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Dnia Wed, 21 Nov 2007 11:25:51 +0100, Any User napisał(a):

    > Pytanie uzupełniające: co w przypadku poronienia? Jak to zintepretujesz?

    A co ma byc? Jest prawdopodobienstwo, ze umrzesz na raka. Wiec mozna Cie
    odstrelic, tak?

  • 89. Data: 2007-11-21 16:21:34
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > A co ma byc? Jest prawdopodobienstwo, ze umrzesz na raka. Wiec mozna Cie
    > odstrelic, tak?

    Nie, ponieważ ja już jestem narodzony.

  • 90. Data: 2007-11-21 16:22:00
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > Znaczy, jesli ktos uwaza, ze nie jestes czlowiekiem, to powinien moc Cie
    > zlikwidowac bez konsekwencji?

    I na tym właśnie polega katolska indoktrynacja.