  • 201. Data: 2007-11-22 19:34:13
    Temat: Re: ABORCJA dys.
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:vmi53hqohl45.ivpx8lnny2x0.dlg@40tude.net Jacek
    Krzyzanowski <j...@p...pl> pisze:

    > A dlaczego mam wyjmowac i utrzymywac?
    > Bo nie masz wiedzy z zakresu podstawowki?
    Chłopie, nie martw się moja wiedzą.
    Czy ty się w podstawówce uczyłeś, czy tylko tam uczęszczałeś?
    A nie była jakaś podstawówka specjalna?
    Czemu przenośni nie umiesz zatrybić?

    --
    Jotte

  • 202. Data: 2007-11-22 19:44:51
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Nie - pod woda nie bede wykazywal wszyskich czynnosci charakterystycznych
    > dla organizmu - nie bede np. oddychal.

    bedziesz, tylko krotko

    a tak apropo oddychania, to jak wg ciebie ta zygota oddycha, szczegolnie poza
    lonem matki :)

  • 203. Data: 2007-11-22 19:46:16
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    > Widze, ze nie zalapales. Rozwoj prosty polega na tym, ze nie nastepuje
    > przeobrazenie. W rozwoju czlowieka od poczecia nie ma zadnej nieciaglosci.

    to ty nie zalapales, to ze nie ma nieciaglasci nie oznacza, ze
    kilkadziesiat_komorek=czlowiek

  • 204. Data: 2007-11-22 19:55:15
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Dnia Thu, 22 Nov 2007 20:46:16 +0100, Szerszen napisał(a):

    > to ty nie zalapales, to ze nie ma nieciaglasci nie oznacza

    To oznacza, ze wszelkie granice sa okreslone umownie.
    Mozna sie np. umowic, ze dziesieciolatek to jeszcze nie czlowiek.

    . KRZYZAK .
    . Skierniewice Jesli nie masz pomyslu na 1% podatku .
    .......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl .

  • 205. Data: 2007-11-22 20:06:20
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Dnia Thu, 22 Nov 2007 20:44:51 +0100, Szerszen napisał(a):

    > a tak apropo oddychania, to jak wg ciebie ta zygota oddycha, szczegolnie poza
    > lonem matki :)

    Zygota jako taka przez dyfuzje, poznie za pomoca trofoblastu/lozyska.

  • 206. Data: 2007-11-22 20:15:39
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Dnia Thu, 22 Nov 2007 20:34:13 +0100, Jotte napisał(a):

    > Chłopie, nie martw się moja wiedzą.

    Ja sie nie martwie, tylko wyrazilem o niej opinie.
    Stwierdzenie, ze plod jest czescia organizmu matki wskazuje na braki:)

  • 207. Data: 2007-11-22 20:25:24
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1gy05wj8qwdlp.do0u4l87w3c5$.dlg@40tude.net Jacek
    Krzyzanowski <j...@p...pl> pisze:

    > Ja sie nie martwie, tylko wyrazilem o niej opinie.
    > Stwierdzenie, ze plod jest czescia organizmu matki wskazuje na braki:)
    Nie, to twoja opinia wskazuje na nieumiejętność poradzenia sobie z prostą,
    obrazową przenośnią.
    Nie ma sensu tu o tym gadać, przemyśl to sobie w wolnej chwili.

    --
    Jotte

  • 208. Data: 2007-11-22 20:57:48
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Szerszen napisał:
    > to ty nie zalapales, to ze nie ma nieciaglasci nie oznacza, ze
    > kilkadziesiat_komorek=czlowiek

    Pomimo kilkudniowej dyskusji nadal nie zrozumiałeś, że to nie są komórki
    tylko ludzki ORGANIZM. Jesteś odporny na uczenie się czy kie licho ?

    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com/wydarzenia

  • 209. Data: 2007-11-23 06:58:17
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Zygota jako taka przez dyfuzje, poznie za pomoca trofoblastu/lozyska.

    no wiec jednak nie jest w stanie oddychac sama nawet w swoim "naturalnym"
    srodowisku, a wiec nie jest samowystarczalna w kwiestii podstawowych funkcji
    zyciowych, cbdu

  • 210. Data: 2007-11-23 06:59:44
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > To oznacza, ze wszelkie granice sa okreslone umownie.
    > Mozna sie np. umowic, ze dziesieciolatek to jeszcze nie czlowiek.

    pewnie ze sa umowne, tylko jedne sa pewne, inne prawdopodobne, a jeszcze inne
    wrecz smieszne