  • 51. Data: 2013-03-19 10:28:36
    Temat: Re: A to co za brednia?
    Od: JaMyszka <f...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 marca 2013 23:41:48 UTC+1 użytkownik z napisał:
    > [...]
    > Nikt tu przecież nie napisał że nie odnosi.
    > Są tacy co twierdzą że minimum 3% + urlop + zwolnienie + biurokracja :-)

    Zapomnij o tych 3 % wymienionych w raporcie.
    3 % od kosztów całkowitych najniższego wynagrodzenia (kol. 15 = 1 929,76 zł)
    wynosi 57,89 zł - tak jak wykazuje ten raport, do którego wcześniej podałeś linka.
    Dotychczas nie spotkałam takiego pracodawcy, który płacąc poza ewidencją 1 200 zł
    (dokładnie najniższe wynagrodzenie kol. 11 = 1 181,38 zł) "zaoszczędzał" 60 zł.

    --
    Pozdrawiam :)
    JM

  • 52. Data: 2013-03-19 20:21:41
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Witam!

    W liście datowanym 15 marca 2013 (20:23:05) napisano:

    > W temacie bredni :-)

    > http://www.tuzel.pl/files/czy_oplaca_sie_zatrudniac_
    na_czarno_4-1.pdf

    > Zanim to znalazłem nie chciałem wierzyć pewnemu pracodawcy.
    > Jak to pracodawca nie miał interesu mówić mi prawdy, zwłaszcza przy
    > negocjacjach stawiki godzinowej ;-)

    > Czy to jest brednia? Czy ogromna większość pracodawców i pracowników
    > jest nieświadoma i bez sensu brną w tą szarą strefę :-)

    ROTFL

    Tak czytam odpowiedzi i nie rozumiem - czy odpowiadający sobie robią
    jaja, czy nie naprawdę nie zauważyli, że w tym "raporcie" niepłacenie
    podatku dochodowego potraktowano jak dochód?

    W myśl zasady - mieć złotówkę, i nie mieć złotówki - to razem 2
    złote...

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub