  • 1. Data: 2013-11-30 11:51:02
    Temat: 4G LTE w Play BEZ LIMITU
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    Reklama drze sie BEZ LIMITOW

    A ja widze, ze z limitami
    http://www.play.pl/oferta/play-internet/play-online-
    promo/

    Czyli co, zarchiwizowac reklame, wykupic usluge, zaskarzyc? :>

    Dlaczego przy reklamach lekow wymuszono
    "szybkoczytajacegoklauzulelektora" a pozostalych reklam to nie dotyczy?

    Powinien na koncu przeczytac

    "bez limitow dotyczy tylko pobierania w nocy od godz ... do godz.... a
    przez przez pierwsze 6 miesiecy w ramach promocji brak limitow cala dobe"

    Nienawidze klamliwych reklam.

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx

  • 2. Data: 2013-11-30 12:13:23
    Temat: Re: 4G LTE w Play BEZ LIMITU
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-11-30 11:51, hikikomorisan pisze:

    > Nienawidze klamliwych reklam.

    Wszystkie są kłamliwe.
    Po prostu trzeba je puszczać mimo uszu, wypracować sobie taki mechanizm,
    lub przynajmniej wyciszać. Zmiana kanału jak wiadomo niewiele daje.
    Traktować reklamy jako wysoce niestosowny przekaz, jak pierdzenie w
    salonie. Nigdy nie nawiązywać do powiedzonek z reklam, nie łapać, nie
    wiedzieć o co chodzi.
    W sklepie omijać wzrokiem wszystkie produkty, które "się kojarzą" i
    szukać tych innych, tańszych.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 3. Data: 2013-11-30 14:44:02
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 30.11.2013 12:13, sqlwiel wrote:

> [...]
    > wiedzieć o co chodzi.
    > W sklepie omijać wzrokiem wszystkie produkty, które "się kojarzą" i

    Nie nie nie, to nie jest rozwiazanie.

    Nalezy zaczac karac klamcow. Za klamliwe reklamy. Za klamliwe obietnice.
    Trzeba zaczac od politykow, bo to z gory idzie przyzwolenie na wciskanie
    kitu.

  • 4. Data: 2013-11-30 15:56:09
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-11-30 14:44, hikikomorisan pisze:

    > Nalezy zaczac karac klamcow. Za klamliwe reklamy.

    Będzie jak z klauzulami niedozwolonymi albo dopalaczami. Prawo mamy do
    dupy, a jego wymiar jeszcze bardziej nieskuteczny, nawet do dupy się nie
    nadaje.

    Za klamliwe obietnice.
    > Trzeba zaczac od politykow, bo to z gory idzie przyzwolenie na wciskanie
    > kitu.

    No to na dzień dobry już jesteś w dupie, bo sąd orzekł, że obietnice
    wyborcze nie są ofertą/umową w rozumieniu KC.

    Można paru ch..ów powiesić na latarniach w stolicy w ramach społecznego
    niezadowolenia, to może następni się zastanowią.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 5. Data: 2013-11-30 18:04:34
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 30.11.2013 15:56, sqlwiel wrote:

    > Będzie jak z klauzulami niedozwolonymi albo dopalaczami. Prawo mamy do
    > dupy, a jego wymiar jeszcze bardziej nieskuteczny, nawet do dupy się nie
    > nadaje.

    Zmienic ustawodawcow.

> [...]
    >
    > Można paru ch..ów powiesić na latarniach w stolicy w ramach społecznego
    > niezadowolenia, to może następni się zastanowią.

    To kiedy?

  • 6. Data: 2013-11-30 18:28:18
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-11-30 18:04, hikikomorisan pisze:

    > To kiedy?

    We dwóch? Nie przedrzemy się przez obstawę :)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 7. Data: 2013-11-30 18:55:36
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 30.11.2013 18:28, sqlwiel wrote:

    > We dwóch? Nie przedrzemy się przez obstawę :)

    No raczej nie. Do tego teraz sa czujni, po tym jak krakowski chemik z AR
    chcial wjechac ciezarowka z trotylem... czy tam z nawozami...

  • 8. Data: 2013-11-30 19:16:52
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-11-30 11:51, hikikomorisan pisze:

    > "bez limitow dotyczy tylko pobierania w nocy od godz ... do godz.... a
    > przez przez pierwsze 6 miesiecy w ramach promocji brak limitow cala dobe"

    a mogli być bezczelni i dać jeden dzień bez limitów ;)
    ja tam zauwazam, ze telekomy reklamują pseudopromocje. Co dziwne, kazdy
    telekom ma kilka fajnych ofert które... w ogole nie sa reklamowane.
    Chocby w Orange jeden darmowy numer w sieci na wiecznosc za darmo.
    Kiedys to reklamowali? Nie przypominam sobie...

    --
    @foe_pl

  • 9. Data: 2013-11-30 19:23:43
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "hikikomorisan" napisał w wiadomości grup
    > Nie nie nie, to nie jest rozwiazanie.
    >
    > Nalezy zaczac karac klamcow. Za klamliwe reklamy. Za klamliwe obietnice.
    > Trzeba zaczac od politykow, bo to z gory idzie przyzwolenie na wciskanie kitu.

    Zgłoś do UOKIK i dodatkowo do UKE.

  • 10. Data: 2013-11-30 19:26:28
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 30.11.2013 19:16, the_foe wrote:

> [...]
    > Chocby w Orange jeden darmowy numer w sieci na wiecznosc za darmo.
    > Kiedys to reklamowali? Nie przypominam sobie...

    Bo co dla nich za biznes, dac wszystkim cos na wiecznosc za darmo?
    na tym sie nie zarabia.

    zarabia sie na "za darmow, bez limitow" czyli za 49,99 bez limotow po
    24:00 ;)