  • 11. Data: 2003-01-09 11:00:45
    Temat: Odp: 4 dni
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik pix <p...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:avjjou$9qr$...@n...tpi.pl...
    > BTW - czy maszyści też mogą sobie tak po prostu nie przyjść do pracy
    > i w pewnych szczególnych dniach pociągi przestaną jeździć ?

    szczerze ? to wg. mnie to przepis jest idiotyczny i może/nie musi narobić
    wiele złego ...

    Sandra

  • 12. Data: 2003-01-09 11:17:28
    Temat: Re: 4 dni
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > szczerze ? to wg. mnie to przepis jest idiotyczny i może/nie musi narobić
    > wiele złego ...

    No to mamy identyczne zdanie na ten temat :-)

    Nie wiem czy przypadkiem ten przepis nie powstał przez bezmyślne
    skopiowanie pewnych obcych wzorów (chyba niemieckich), ale niestety
    nie mam niczego konkretnego na poparcie takiej tezy. Być może jestem
    w błędzie i to nasz rodzimy wynalazek.

    Pix