  • 1. Data: 2004-07-03 16:36:29
    Temat: 3xnaprawa i wymiana ?gsm
    Od: "Stan" <k...@W...net>

    Znajomy oddawał 3 razy komórkę do naprawy na gwarancji. Za 4 razem zażądał
    wymiany sprzętu na nowy. Zaznaczono to w dokumentacji i tenże znajomy
    ....czeka na werdykt. Oczywiście bez komórki którą mu zabrano na 14 dni na
    naprawę lub wydanie nowej. Coś mi tu śmierdzi. Podpowiedzcie co .
    Stan

  • 2. Data: 2004-07-03 20:38:30
    Temat: Re: 3xnaprawa i wymiana ?gsm
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > naprawę lub wydanie nowej. Coś mi tu śmierdzi. Podpowiedzcie co .

    Mnie sie wydaje, ze tu komorka smierdzi ;)

  • 3. Data: 2004-07-03 23:19:49
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Stan wrote:

> [...]
    > ....czeka na werdykt. Oczywiście bez komórki którą mu zabrano na 14 dni na
    > naprawę lub wydanie nowej. Coś mi tu śmierdzi. Podpowiedzcie co .

    Od kogo zażądał? Co jest w gwarancji?

    KG