  • 1. Data: 2003-12-28 12:27:00
    Temat: 3 nowe dodatki
    Od: "Sebastian Piotr Jasielski" <S...@n...pl>

    Witam, jestem osoba niepelnosprawna mam 18 lat, uczeszczam do liceum kl. 4
    maturalnej, zauwazylem ponizszy artykul w jaki sposob moge uzyskac to? I
    kiedy to uzyskac? Dodam, ze rehabilitacje mam w warsztatach terapii
    zajeciowej.
    Prosilbym o pomoc!
    Dziekuje - ponizej tekst i caly artykul (link).

    http://biznes.onet.pl/0,846896,wiadomosci.html
    "Ustawa wprowadza także trzy nowe dodatki: z tytułu kształcenia i
    rehabilitacji dziecka niepełnosprawnego (50 zł na dziecko do 5 lat i 70 zł
    na dziecko w przedziale 6-24 lata), rozpoczęcia roku szkolnego (corocznie 90
    zł) oraz podjęcia nauki w szkole poza miejscem zamieszkania (80 zł
    miesięcznie)."