  • 1. Data: 2003-12-28 12:42:00
    Temat: PIT3 i nowy Dowód Osobisty
    Od: "JAdam" <a...@o...pl>

    Dzień dobry.
    Czy po wymianie Dowodu Osobistego na nowy trzeba w US składać PIT3 z
    uaktualnieniem, czy czynność ta dokonywana jest pomiędzy urzędem
    wymieniającym dowód a US?
    Proszę o rozwianie wątpliwości.
    Pozdrawiam.
    JAdam

  • 2. Data: 2003-12-28 13:06:57
    Temat: Re: PIT3 i nowy Dowód Osobisty
    Od: Czarek Gorzeński <c...@p...org>

    JAdam wrote:
    > Czy po wymianie Dowodu Osobistego na nowy trzeba w US składać PIT3 z
    > uaktualnieniem, czy czynność ta dokonywana jest pomiędzy urzędem
    > wymieniającym dowód a US?

    Z informacji którą słyszałem w którymś z programów TV wynika, że należy
    tego dokonać osobiście, w terminie miesiąca od dokania wymiany dowodu. W
    innym wypadku mogą zostać naliczone kary administracyjne, aczkolwiek nie
    jest to podobnież w praktyce stosowane.

    Pozdrawiam

    Czarek Gorzeński

  • 3. Data: 2003-12-28 13:12:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "JAdam" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    Było kilka razy. Tu i na pl.soc.prawo.podatki. Musisz złożyć
    aktualizacyjny NIP-3. W praktyce wystarczy, jak pójdzie wraz z PIT-em.

  • 4. Data: 2003-12-28 15:48:20
    Od: "Radek" <r...@p...onet.pl>

    Samo musisz zlozyc pit

    Radek.

  • 5. Data: 2003-12-28 17:49:10
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) JAdam w wiadomości <bsmis3$63l$1@news.onet.pl> powiedział(a)
    co następuje:

    > Czy po wymianie Dowodu Osobistego na nowy trzeba w US składać PIT3 z
    > uaktualnieniem,

    NIP-3, tak trzeba. Niestety. Prawo Parkinsona ;-)

    --
    Olgierd
    "Nie ma nic straszniejszego od samego strachu", F.D. Roosevelt

  • 6. Data: 2003-12-28 18:55:56
    Od: "i." <z...@m...pl>

    no to PIT-3 czy NIP-3,

    poza tym, mam małe pytanko, ja dowód wymieniłem już w czerwcu 2002 i jakoś w
    żaden sposób do dziś nie dotarło do mnie, że trzeba w USie meldować o tym.

    pzdr
    i.

  • 7. Data: 2003-12-28 23:39:33
    Od: Filip K` <F...@S...PL>

    Użytkownik i. napisał:
    > no to PIT-3 czy NIP-3,
    >
    > poza tym, mam małe pytanko, ja dowód wymieniłem już w czerwcu 2002 i jakoś w
    > żaden sposób do dziś nie dotarło do mnie, że trzeba w USie meldować o tym.

    Jesli zmieniasz adres zameldowania, to musisz zglosic do US, jesli tylko
    wymieniles dowod, badz wyrobiles nowy, to po co masz zglaszac do US ?!
    Zastanow sie...

    Filip

  • 8. Data: 2003-12-28 23:40:23
    Od: Filip K` <F...@S...PL>

    Użytkownik JAdam napisał:
> [...]
    > Czy po wymianie Dowodu Osobistego na nowy trzeba w US składać PIT3 z
    > uaktualnieniem, czy czynność ta dokonywana jest pomiędzy urzędem

    Zmieniles adres zameldowania ?! Jesli tak, to musisz zglosic do US
    zmiane dowodu.

    Filip

  • 9. Data: 2003-12-29 07:36:30
    Od: "S.Koper" <s...@p...onet.pl>

    > Jesli zmieniasz adres zameldowania, to musisz zglosic do US, jesli
    > tylko wymieniles dowod, badz wyrobiles nowy, to po co masz zglaszac do
    > US ?! Zastanow sie...

    Po co..? To pytanie do ducha swietego, istotne jest natomiast to, ze w przypadku
    wymiany dowodu trzeba zawiadomic o tym wiadomy organ. A to wszystko za sprawa art. 9
    ust. 1 w zw. z 5 ust. 2 wiadomej ustawy.
    Zastanawiasz sie..?

    Pozdr.

  • 10. Data: 2003-12-29 12:02:24
    Temat: Odp: PIT3 i nowy Dowód Osobisty
    Od: "Nea" <n...@p...pl>

    Użytkownik i. <z...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bsn8vr$5iu$...@s...pl...
    > no to PIT-3 czy NIP-3,

    NIP-3

    pozdrawiam
    Nea
    --
    "Jeśli chcesz zrobić jabłecznik od samego początku, to najpierw musisz
    stworzyć wszechświat"- Carl sagan