  • 1. Data: 2008-04-28 09:55:37
    Temat: 3 maja - dodatkowy dzień wolny a wynagrodzenie
    Od: "Traszka" <g...@N...pl>

    Witam,

    Zastanawiam się czy za ten dodatkowy dzień wolny od pracy ( u nas 2 maja)
    należy się pracownikom wynagrodzenie?

    Traszka

  • 2. Data: 2008-04-28 10:09:36
    Temat: Re: 3 maja - dodatkowy dzień wolny a wynagrodzenie
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 28 Apr 2008 11:55:37 +0200, Traszka napisał(a):

    > Zastanawiam się czy za ten dodatkowy dzień wolny od pracy ( u nas 2
    > maja) należy się pracownikom wynagrodzenie?

    Oczywiście, że tak.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    czytej Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==

  • 3. Data: 2008-04-28 10:13:36
    Od: "Traszka" <g...@N...pl>

    Wynagrodzenie wyliczyć tak jak za urlop czy normalnie?

    Zamroczyło mnie zupełnie (za dużo wolnego...).

    Traszka

  • 4. Data: 2008-04-28 10:23:47
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 28 Apr 2008 12:13:36 +0200, Traszka napisał(a):

    > Wynagrodzenie wyliczyć tak jak za urlop czy normalnie?
    >
    > Zamroczyło mnie zupełnie (za dużo wolnego...).

    Normalnie :-)

  • 5. Data: 2008-05-09 11:02:39
    Od: n...@g...pl

    Mam takie pytanko pracuje na umowie-zleceniu. wynagrodzenie mam
    placone za godzine pracy. dostalam od pracodawcy dzien wolny za 3
    maja. Czy za ten dzien nalezy mi sie wynagrodzenie? Dodam, ze pracuje
    od poniedzialku do piatku od 8 do 16.

  • 6. Data: 2008-05-09 11:07:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    n...@g...pl pisze:
> [...]
    > placone za godzine pracy. dostalam od pracodawcy dzien wolny za 3
    > maja. Czy za ten dzien nalezy mi sie wynagrodzenie? Dodam, ze pracuje

    Nie, chyba że tak postanowicie w umowie.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz