  • 11. Data: 2005-04-27 08:51:07
    Temat: Re: 2 maja
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Todi wrote:
    > Czy 2-go maja Sądy pracują ?

    Zadzwoń do sądu, który cię interesuje, to będziesz wiedział.

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>

  • 12. Data: 2005-04-27 09:59:32
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Renata Gołębiowska napisał(a):
> [...]

    a ile od wpłynięcia aktu oskarżenia?

    > Aa, zapomniałam dodać jak to mąż był w sądzie świadkiem małej
    > awanturki sędziego/prokuratora(?) z jakimś pracownikiem sądu, który
    > nieśmiało chciał wyznaczyć godz. rozprawy na 15.00.

    nie chciałbym żeby istotna dla mnie sprawa odbywała się o 15 :)

    KG

  • 13. Data: 2005-04-27 10:38:44
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <d4nnl4$rgl$3@news.onet.pl>, kam wrote:

    > a ile od wpłynięcia aktu oskarżenia?

    Nie wiem. Może Paweł wie. Pierwszy dres został pojmany w dniu
    rozboju, pozostali w ciągu jakichś dwóch tyg. Pierwszy siedział w
    areszcie 6 miesięcy (żeby nie mataczył). Myślę, że to i tak
    więcej niż dostanie (dostałby, bo przecież nie wiadomo, czy to
    się kiedykolwiek skończy) w wyroku. Zdąrzył sobie nawet przez
    ten czas kropkę wytatuować:)
    Pierwsze wezwanie na rozprawę przyszło po ponad 5 latach!

    Ja też. Wolałabym 18.00:>

    Renata

  • 14. Data: 2005-04-27 10:51:35
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <s...@1...acn.waw
    .pl>,
    Renata Gołębiowska wrote:

    > się kiedykolwiek skończy) w wyroku. Zdąrzył sobie nawet przez

    zdążył.

    Przy okazji zapytam jeszcze:

    Jakie mogą być powody niedbywania się kolejnych rozpraw (kolejne
    wyznaczane mniej więcej co kwartał).
    Przez tel. mówić nie chcą, a wolnego czasu (a raczej zwolnienia z pracy)
    do tej całej imprezy dokładać nie zamierzamy.

    Renata

  • 15. Data: 2005-04-27 11:04:33
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    kam <X#k...@w...pl#X> popełnił 27 kwi 2005 na pl.soc.prawo utwór

    > nie dziwię się, bo tam nie ma jeszcze sądu pracy

    A taki nieduży budynek, który miga mi na tyłach BUWu, gdy śmigam
    rowerkiem?

    Renata

  • 16. Data: 2005-04-27 11:08:38
    Od: poreba <d...@p...com>

    kam <X#k...@w...pl#X> popełnił 27 kwi 2005 na pl.soc.prawo utwór

    > nie dziwię się, bo tam nie ma jeszcze sądu pracy

    Mieszkasz w W-wie? Skąd wiesz?, teleportacja?

    Żeby przekonać się o nieistnieniu tychże sądów
    musiałeś przecież jakoś tam dotrzeć
    - a to przecież skutecznie uniemożliwia brak "kodeksu drogowego" ;)

    Eee, tam - czepiasz się, nie pismo procesowe a na newsy piszę...

    --
    pozdro
    poreba

  • 17. Data: 2005-04-27 11:08:39
    Od: poreba <d...@p...com>

    stern <s...@f...i.d.p.l> popełnił 27 kwi 2005 na pl.soc.prawo utwór

    > praca w stolicy to nie tylko splendor, prestiż i chwała ;).
    > z prowincjonalnym pozdrowieniem
    Wzajemnie, również prowincjonalnym.
    BTW "Warśiawy" IMHO już nie ma, warszawiacy dawno temu
    przeprowadzili się bodajże do Wrocławia.

    BTW2 Poc-hop-nie wyciągasz wnioski

    --
    pozdro
    poreba

  • 18. Data: 2005-04-27 14:07:59
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    poreba napisał(a):
    > Mieszkasz w W-wie? Skąd wiesz?, teleportacja?

    może :)
    ale wystarczy trochę poszukać
    wbrew pozorom sądy też czasem ujawniają swoje istnienie w internecie

    wiem :))

    KG

  • 19. Data: 2005-04-27 14:09:55
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Renata Gołębiowska napisał(a):
    > A taki nieduży budynek, który miga mi na tyłach BUWu, gdy śmigam
    > rowerkiem?

    który jest sądem dla... ? :)

    KG

  • 20. Data: 2005-04-27 14:14:51
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Renata Gołębiowska napisał(a):
    > Jakie mogą być powody niedbywania się kolejnych rozpraw (kolejne
    > wyznaczane mniej więcej co kwartał).

    nieodbywania?
    wiele...
    nie doprowadzili z aresztu
    sędzie zachorował
    ławnik zachorował
    ktoś się nie stawił
    itd..
    ale kolejnych to raczej nie powinna być jedna przyczyna...

    KG