  • 1. Data: 2002-11-17 12:27:19
    Temat: 14 dni naprawy w trakcie gwarancji
    Od: "sibeling" <t...@b...gnet.pl>

    temat jw, czy zaklad serwisowy jest jakos zobligowany i musi w tym terminie
    naprawic sprzet czy tez naprawa moze trwac np. 1mc i co jesli w terminie 14
    dni nie naprawi sprzetu ? w gwarancji jest napisane ze usterka zostanie
    usunieta w ciagu 14 dni ale co jesli nie ?

    z gory dzieki za pomoc

  • 2. Data: 2002-11-17 18:33:50
    Temat: Odp: 14 dni naprawy w trakcie gwarancji
    Od: "pawel J" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik sibeling <t...@b...gnet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ar81rb$jde$...@n...tpi.pl...
[...]
    Np. w gwarancji OPTIMUSA na komp. pisze, że 14 dni. ale roboczych. I jeżeli
    części do naprawienia są trudno dostępne (trzeba sprowadzać) to czas może
    się wydłuzyc do 30 dni (roboczych).
    Powinni wydać sprzęt zastępczy, albo po niedotrzymaniu terminu zwrócić kasę.

    PawełJ

  • 3. Data: 2002-11-17 20:00:41
    Temat: Re: 14 dni naprawy w trakcie gwarancji
    Od: "sibeling" <t...@b...gnet.pl>

    Użytkownik "pawel J" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > się wydłuzyc do 30 dni (roboczych).
    > Powinni wydać sprzęt zastępczy, albo po niedotrzymaniu terminu zwrócić

    no tak ale chodzi mi o regulacje prawne, bo wiadomo, ze producent nie moze
    dawac gorszych warunkow niz gwrantuje to jakas ustawa

  • 4. Data: 2002-11-17 20:45:40
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    sibeling napisa_(a):
    > no tak ale chodzi mi o regulacje prawne, bo wiadomo, ze producent nie moze
    > dawac gorszych warunkow niz gwrantuje to jakas ustawa

    Gwarancja nie jest w szczegółowy sposób regulowana, przyjmujesz lub nie
    warunki producenta. Pewne minimalne warunki są w kodeksie cywilnym, art.
    577-581.
    Zawsze (przed upływem roku) możesz zrezygnować z gwarancji i dochodzić
    uprawnień z rękojmi (wobec sprzedawcy), o ile zachowane są warunki i
    terminy.

    KG